۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۴۶۰۸۸
طی بیانیه ای صورت گرفت؛

قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بیانیه ای از حضور باشکوه و پرشور مردم بیرجند در راهپیمایی علیه هنجارشکنان و اغتشاشگران قدردانی کرد.
راهپیمایی باشکوه مردم مشهد در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در بیانیه ای از حضور باشکوه و پرشور مردم بیرجند در راهپیمایی علیه هنجارشکنان و اغتشاشگران قدردانی کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیشامدهای اخیر و سوء استفاده جریانات داخلی و خارجی معاند نظام و انقلاب اسلامی از مطالبات به‌حق مردم، متأسفانه سبب ایجاد اغتشاش و ایجاد ناامنی در بعضی نقاط کشور شد که بحمدلله با هوشیاری مردم آگاه، اقدام به موقع نیروهای انقلابی بسیج، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) این توطئه نفوذی‌های داخلی نیز با شکست روبرو گردید.

راهپیمایی با شکوه و حماسی مردم مؤمن، لحظه شناس و بصیر شهر علم و ایمان(بیرجند) در محکومیت جنایات اغتشاشگران و فتنه گران داخلی و خارجی و همچنین تجدید بیعت آنان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله)؛ نشان داد که مردم در کنار مطالبات اقتصادی از مسؤولان؛ همواره در راه دفاع از ارزش‌های مکتبی و انقلابی کشور در میدان هستند و انتظار آنان این است، که قوای سه گانه بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد جهادی و انقلابی عمل نمایند.

اینجانب از تمامی مردم شریف بیرجند که با حضور خود، حماسه ی دیگری را در تاریخ استان خراسان جنوبی رقم زده اند و قلب آقا امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را خشنود کردند، صمیمانه سپاسگزارم، اجرکم عند الله./۸۸۰/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات