۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۴۶۱۸۲

پاسخ قاطع و تند نویسنده معروف برزیلی به «ربع پهلوی»

نویسنده مطرح برزیلی به اظهارات مداخله‌جویانه پسر شاه مخلوع ایران که خواستار مداخله ایالات متحده آمریکا برای حمایت از اغتشاشگران در ایران شده است، واکنش نشان داد.
«پائولو کوئیلو» نویسنده مطرح برزیلی

به گزارش خبرگزاری رسا، «پائولو کوئیلو» نویسنده مطرح برزیلی، روز گذشته به اظهارات «رضا پهلوی» پسر محمدرضا شاه درباره اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران واکنش نشان داد.

کوئیلو در صفحه کاربری خود در «توییتر» خطاب به رضا پهلوی نوشت: «خفه شو! ساواک ساقط شد، اگر می‌خواهی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) کودتایی نظامی در ایران صورت دهد همان‌گونه که در سال 1953 به آن دست زد (کودتای نظامی علیه دولت نخست‌وزیر محمد مصدق)، (بدان که) ملت ایران از کشورشان دفاع خواهند کرد.»

طبق این گزارش، رضا پهلوی، هفته گذشته در گفت‌وگو با «رویترز»، با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران، خواستار آن شده که دولت ایالات متحده شرکت‌های آمریکایی را به ارائه خدمات اینترنتی به مردم ایران تشویق کند.‎

وی در عین حال از حمایت دولت ایالات متحده و رییس‌جمهوری آمریکا از اعتراضات در ایران استقبال کرده و می‌گوید مردم ایران «قصد دارند سرنوشت خود را بر اساس آن‌چه خود خواستار آن هستند، بنا کنند.»/۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات