۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۴۶۳۵۰
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

کاروان بصیرت ۱۹ دی به دیدار رهبر انقلاب می‌رود

کاروان بصیرت استان قم در نوزدهم دی به دیدار با رهبر معظم انقلاب می رود و در ادامه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با ایشان و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهد کرد.
لطفی دیدار مردم قم با رهبر انقلاب در سالروز قیام 19دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرالله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور امشب در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در نوزدهم دی ماه پرداخت و گفت: کاروان بصیرت استان قم در نوزدهم دی به دیدار با رهبر معظم انقلاب می رود و در ادامه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با مقام ایشان و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهد کرد.

رییس ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت ادامه داد: در شرایط حساس اخیر کشور، این ستاد با راه اندازی کاروان بصیرت قصد دارد به دیدار با رهبر معظم انقلاب برود و از رهنمودهای ایشان بهره مند شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ابراز داشت: دشمن با راه اندازی فتنه ای جدید مقاصد شومی داشت، اما مردم با حضور خود در صحنه، آن فتنه را در هم پیچیدند.

لطفی تأکید کرد: فتنه استکباری آمریکا و صهیونیزم در سال 88 بدون حضور مردم در صحنه و اعلام برائت شان از فتنه گران ممکن نبود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: دشمن اغتشاشات اخیر را با شعار اعتراض و مطالبات مردمی به راه انداخت، اما بلافاصله پس از گذشت چند روز عده ای بر این موج سوار شدند و با اظهارات ترامپ ابله مشخص شد که این تجمعات نشان از فتنه دارد.

وی افزود: ضد انقلاب ها برخی جوانان را با وعده پول فریب دادند تا به اغتشاش گری هایی همچون آتش زدن پرچم مقدس ایران اقدام کنند.

لطفی در پایان یادآور شد: متأسفانه برخی مسؤولان در قم برای لغو راهپیمایی دست به جعل اطلاعیه زدند، اما مردم بصیر قم بدون توجه به این موارد به صحنه امدند و آتش فتنه را خاموش کردند./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات