۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۵۴۸۵۷۸
نماینده مردم تبریز تاکید کرد؛

ارتباط و همدلی سه قوه با مردم؛ بهترین راه برای رفع مشکلات موجود

نماینده مجلس شورای اسلامی ارتباط و همدلی سه قوه با مردم مهمترین راهکار برای رفع مشکلات موجود است، گفت: رضایت مردم اصلی‌ترین و بزرگترین پشتوانه مسؤولان در رویارویی با بحران‌های مختلف است.
بیگی

احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به اینکه انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری قرار گرفته و اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران را به وجود آورده‌اند، اشاره داشتند.

وی افزود: ایشان بیان داشتند اگر مردم از این دستاورد دفاع می‌کنند به این دلیل است که انقلاب را از آن خود و متعلق به خودشان می‌دانند بنابراین طبیعی است که از نتیجه اعتمادی که مردم نسبت به مسؤولان دارند باید عزت و سعادت آنان تامین شود.

بیگی با تاکید براینکه مردم مهمترین پشتوانه مسؤولان به شمار می‌روند از این رو عملکرد مسؤولان نباید این حس را در اذهان عمومی ایجاد کند که بین حکومت، دولت و مردم فاصله وجود دارد، ابراز کرد: اگر این فاصله ایجاد شود به طور قطع مسؤولان پشتوانه اصلی خودشان را در رویارویی با بحران‌های مختلف از دست خواهند داد و این خسارت بسیار بزرگی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به مسؤولان تاکید داشتند به مطالبات و خواسته‌های مردم توجه بیشتری کنند، گفت: معظم له فرمودند همه دغدغه مسؤولان باید در راستای کسب رضایت مردم استوار باشد؛ این توصیه رهبر معظم انقلاب که یک دستور و وظیفه استنتاجی است لزوما نیاز به ارتباط و همدلی سه قوه با مردم دارد.

وی افزود: بر اساس تأکید رهبری مسؤولان باید در سطح مردم زندگی کرده و در غم و شادی آنان شریک باشند و تلاش کنند از آلام مردم بکاهند؛ اگر مردم احساس کنند که مسؤولان و منتخبان ملت فارغ از درد و رنج آنان هستند در واقع شروع جدایی و فاصله گرفتن مردم از مسؤولان خواهد بود.

بیگی با اشاره به اینکه رهبری رکن رکین و عمود خیمه انقلاب است، گفت: فرآیند نرم جمهوری اسلامی ایران امروز رهبری است، همه تشکلات و گروه‌های سیاسی باید تابع فرامین رهبر معظم انقلاب باشند چرا که تخطی از این مهم گناهی نابخشودنی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش قابل توجهی از سخنان رهبر انقلاب در راستای حمایت و پشتیبانی از دولت بود و همین پشتیبانی سرمایه بزرگی برای دولت به شمار می‌رود تا بتواند با قدرت و اقتدار بیشتری وظیفه خود را برای کسب رضایت مردم انجام دهد؛ گاهی برخی رفتارها در طراز انقلاب اسلامی نیست که منجر به بروز و ظهور اعتراضات می‌شود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات