۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۴۸۵۹۴
معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی خبر داد؛

برگزاری نشست «جریان های دین پژوهی و دین شناسی معاصر» در مدرسه امام خمینی

معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: نشست علمی «جریان های دین پژوهی و دین شناسی معاصر» در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می شود.
معاون پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی

جعفر علیزاده، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، از برگزاری نشست علمی «جریان های دین پژوهی و دین شناسی معاصر» خبر داد و گفت: این نشست علمی به همت معاونت پژوهشی حوزه علمیه استان و با همکاری گروه معارف دانشگاه ارومیه عصر امروز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه میزبان نشست علمی «جریان های دین پژوهی و دین شناسی معاصر» است، خاطرنشان کرد: بیش از 50 نفر از اساتید گروه معارف دانشگاه ارومیه و همچنین حوزه های علمیه شهرستان ارومیه در این نشست حضور خواهند داشت.

علیزاده گفت: در این نشست یک روزه که با حضور حجت الاسلام دکتر پناه آزاد، عضو هیأت علمی دانشگاه قم برگزار می شود، اساتید حوزه و دانشگاه ارومیه با جریان های دین پژوهی و دین شناسی معاصر آشنا می شوند.

معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: برگزاری این نشست با هدف ایجاد وحدت و همدلی بین حوزه علمیه استان و گروه معارف دینی دانشگاه ارومیه و همچنین آشنایی با شبهات و مسائل روز و تقویت توان پاسخگویی به آنها برگزار می شود./936/ت303/ب1

ارسال نظرات