۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶
کد خبر: ۵۴۸۷۶۹
نماینده ولی فقیه در اردبیل:

ایران یکی از پیشرفته‌ترین کشورها در حوزه سلامت است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: طرح تحول نظام سلامت خدمات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارایه کرده است اما کاستی‌ها و نارسایی‌هایی دارد که باید با کمک مسؤولان رفع شود.
آیت الله سید حسن عاملی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ام آر آی بیمارستان امام خمینی اردبیل اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت خدمات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارایه کرده است اما کاستی‌ها و نارسایی‌هایی دارد که باید با کمک مسؤولان رفع شود.

وی افزود: در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی‌های بزرگی به مردم کشور انجام گرفته است که نظام درمان و سلامت یکی از آنها می‌باشد و لازم است این خدمت‌رسانی‌ها به اطلاع عموم برسد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی در حوزه پزشکی در کشور بسیار چشمگیر است و این باعث فخر و شرف مردم ما خواهد بود.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: تعداد مراجعه بیماران از استان‌های مجاور و کشور آذربایجان به مرکز استان رقم بالایی است و ما باید در زمینه خدمات رسانی در حوزه پزشکی اقدامات مهم‌تر و گام‌های اساسی برداریم.

وی بیان کرد: عملکرد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در خصوص تامین اعتبار و خریداری دستگاه ام آر آی کاملا جهادی بوده است و ما در این زمینه از تمامی مسؤولان این حوزه تشکر ویژه‌ای داریم./۹۶۹/د۱۰۲/ب۲

منبع: فارس

ارسال نظرات