۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷
کد خبر: ۵۴۸۷۷۰
معاون سیاسی موتلفه بوشهر:

خواسته مردم از مسؤولان قوای سه‌گانه برخورد با فساد اقتصادی است

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: خواسته مردم از مسؤولان قوای سه‌گانه این است که در برخورد با فساد اقتصادی جدی‌تر بوده و برخورد قاطع کنند و در این بین هیچ تبعیضی قائل نشوند تا احساس امنیت روانی بیشتری کنند.
محمود دانا معاون حزب موتلفه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود دانا صبح امروز در جلسه شورای معاونین حزب موتلفه استان بوشهر اظهار داشت: راهبرد اصلی خروج از مشکلات، مدل علمی و اثبات شده اقتصاد مقاومتی است.

 وی با اعلام این که باید مشکلات اقتصادی مردم حل شود و دولت باید با تمام توان در این مسیر حرکت کند، افزود: مسئولین کشور بخش تولید را تقویت و مشکلات بیکاری جوانان در سطح کشور را حل کنند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در جریان اعتراضات و اغتشاشات مردم در امر مطالبات حقوقی دارند که باید به آن توجه شود و نه باید از کنار آن بی‌تفاوت گذشت.

وی ادامه داد: مردم از مسئولان می‌خواهند که به موضوع اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری بوده توجه کافی را داشته باشند و تولید داخلی را تقویت کرده و جلوی قاچاق کالای خارجی را بگیرند.

دانا یادآور شد: خواسته مردم از مسئولان قوای سه‌گانه این است که در برخورد با فساد اقتصادی جدی‌تر بوده و برخورد قاطع کنند  و در این بین هیچ تبعیضی قائل نشوند تا احساس امنیت روانی بیشتری کنند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به دست های پنهان اغتشاشات اخیر عنوان کرد: عده ای از عوامل دشمن از خواسته به حق  معترضین سوء‌استفاده کرده و در واقع آنها به دنبال مشکلات مردم نبودند.

وی بیان کرد: آتش‌زدن نماد تشیع در میدان غدیر بوشهر، آتش زدن پرچم ایران، تخریب اموال عمومی و اموال مردم و مهمتر از آن حمایت از منافقین، سلطنت طلب‌ها، صهیونیست‌ها، سعودی‌ها و استکبار جهانی ماهیت این حرکات را نمایان ساخت.

دانا با اشاره به حضور گسترده مردم بر ای بیعت مجدد با نظام و رهبری عنوان کرد: ملت ایران در کل کشور و بوشهری‌های متدین، ولایت‌مدار و اصیل در سطح این استان، هنجارشکنی‌ها را با حضور گسترده و معنادار خود محکوم کردند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۲

منبع: فارس

ارسال نظرات