۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۸
کد خبر: ۵۴۸۷۷۱
امام جمعه قیدار:

خدمت به خلق وجه مشترک همه مسؤولان از هر جناحی باشد

امام جمعه قیدار گفت: خدمت به خلق باید وجه مشترک همه مسؤولان از هر جناحی باشد.
حجت‌الاسلام علی موسوی امام جمعه قیدار استان زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده با اشاره به راه و سیره ائمه اطهار، اظهار کرد: بهترین نکته برای مسؤولانی که به مردم خدمت می‌کنند، توجه به رهنمودهای ائمه معصومان است.

وی با اشاره به اینکه بنا به احادیث و روایات مسؤولیت‌هایی که بر عهده افراد قرار می‌گیرد، امتحان است، عنوان کرد: افراد در موقعیتى‌هایی که قرار می‌گیرند برایشان یک آزمون و آزمایش است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه با این نوع تفکر فرد مسؤول می‌تواند مشکلات مردم را حل کند، افزود: رفتار نیک با مردم، برحذر بودن به گزارش‌های نمادین و زود تصمیم نگرفتن از جمله تصمیماتی است که باید مورد توجه مسؤولان در طول خدمت آنان باشد.

موسوی با اشاره به اینکه خدمت به خلق باید وجه مشترک همه مسؤولان از هر جناحی باشد، ادامه داد: نباید فراموش کرد که خدمت به خلق ارزشمندترین عمل برای افراد است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در لحظه‌های حساس پشتیبان نظام و رهبر هستند، افزود: این افراد هر کجا که  انقلاب را در خطر ببینند برای حفظ و حراست از آن خود وارد عمل می‌شوند.

امام جمعه قیدار خاطر نشان کرد: مصداق بارز حمایت مردم از نظام رفتار آنان در از بین بردن اغتشاشات بوده است و همین حماسه مسؤولیت مسؤولان را سنگین‌تر می‌کند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۲

منبع: فارس

ارسال نظرات