۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۴۸۷۹۷
سردار سلامی:

ماجراهای اخیر جلوه کوچکی از پیوستگی شیاطین کوچک و بزرگ بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ماجراهای اخیر جلوه کوچکی از پیوستگی شیاطین کوچک و بزرگ بود، گفت: مردم تهدیدات و توطئه‌های اخیر دشمنان را به فرصت تبدیل کردند.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در هیات شهدای گمنام، گفت: اسلام با ظهورش همه قدرت‌های جهان را به زانو درآورد.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا‌یی‌ها در قلب ایران مستقر بودند، 40 هزار مستشار در این سرزمین همه شؤونات ایران را مدیریت می‌کردند ولی انقلاب سال 57 آنان را از کشور فراری داد.

سردار سلامی با بیان اینکه قبل از انقلاب مسلمانان در گورستانی از جهل مرده بودند و خاک مرده بر روی جهان اسلام پاشیده شده بود، ابراز کرد: انقلاب ایران همه مسلمانان را از جهل مدرن بیدار کرد، امروز آن ایران وابسته پیش از انقلاب، در طراز قدرت جهانی می‌درخشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: ماجراهای اخیر جلوه کوچکی از پیوستگی شیاطین کوچک و بزرگ بود و آن اتفاقی که افتاد یک شاهکار از سوی مردم انقلابی در پرتوی رهبری داهیانه امام خامنه‌ای بود.

وی افزود: هنر مردم ایران آن است که از تهدید‌ها بهترین فرصت‌ها را برای استحکام عظیم اسلام ایجاد می‌کنند هر چه دشمن در این چهار دهه تهدید ایجاد کرد مردم آنها را به فرصت تبدیل کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه ما امروز یک نیروی عظیم گسترش یافته در سراسر جهان داریم، خاطرنشان کرد: این ماجرا ابتدا که شروع شد دشمنان شتابزده عمل کردند و تصور آن را داشتند که همه چیز آماده است اما مردم با فریز کردن مطالباتشان همه اهداف و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند؛ از این رو تا زمانی که مردم در صحنه‌های دفاع از دین هستند نصرت‌ها نیز فراهم خواهد شد./813/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات