۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۴۸۸۰۲
آیت الله طبرسی:

وحدت داخلی رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است

آیت الله طبرسی، وحدت و همبستگی را رمز پیروزی ملت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف دانست و گفت: وجود تفرقه و اختلاف سم مهلکی برای رشد و تعالی جامعه دینی است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت رعایت اخلاقی اسلامی در جامعه تأکید کرد و گفت: وجود برخی بد اخلاقی ها در کشور زیبنده جامعه اسلامی نیست.

وی با بیان این که آحاد جامعه اسلامی باید به اخلاق حسنه دینی آراسته باشند، افزود: متأسفانه تهمت، افترا و برخی اخلاقی ها به یک بیماری مزمن در جامعه امروز تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تهمت و افترا در جامعه اسلامی زمینه نفوذ و سوء استفاده دشمنان را فراهم خواهد کرد، تصریح  کرد: نباید بگذاریم که معاندان و بدخواهان انقلاب از مسائل داخلی کشورمان در راستای منافع شوم خود استفاده کنند.

آیت الله طبرسی، وحدت و همبستگی را رمز پیروزی ملت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: وجود تفرقه و اختلاف سم مهلکی برای رشد و تعالی جامعه دینی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، ایجاد تفرقه در کشور را راهبرد دشمن در برابر ملت بزرگ ایران دانست و تصریح کرد: ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی باید مراقب باشند تا خدای ناکرده در دام دشمن گرفتار نشوند.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمن با کاشتن بذر ناامیدی در جامعه تلاش می کند میان مردم و حکومت فاصله بیاندازد، افزود: امروز بی اعتماد کردن مردم از انقلاب و نظام یکی از مهم ترین برنامه های دشمنان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن از وجود وحدت داخلی به شدت عصبانی و ناراحت است، گفت: به همین دلیل از هر راهی تلاش می کنند تا این وحدت را خدشه دار کنند.

آیت الله طبرسی ادامه داد: در حال حاضر باید دشمنان امروز را که مولد دشمنان صدر اسلام هستند را به خوبی شناسایی کرده و در برابر آنها باید به خوبی ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کینه توزان انقلاب چهار دهه است همه راه ها را برای براندازی نظام اسلامی امتحان کرده اند، گفت: اما هوشیاری و بصیرت بالای ملت ایران موجب شکست توطئه های دشمنان شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مردم با بصیرت ایران اسلامی به خوبی دشمنان را می شناسند و حرکات و رفتارهای آنها را رصد می کنند، بیان داشت: بدخواهان انقلاب اسلامی باید بدانند که این مردم هیچ گاه فریب دلسوزی های آنها را نخواهند خورد.

وی با تأکید براین که ملت ایران همواره مهم ترین پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند، خاطرنشان کرد: علیرغم همه مشکلات و سختی های چهار دهه اخیر این مردم همچنان پای عهد خود با انقلاب مانده اند.

آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی با اقتدار در برابر کشوری که خود را کدخدا می داند ایستاده است، افزود: آمریکای جنایت کار باید بداند که این ملت هیچ گاه در برابر زورگویی ها و تهدید های آنها عقب نشینی نمی کنند و همچنان بر مواضع به حق خود استوار خواهند ماند.

امام جمعه ساری با بیان این که بسیاری از توطئه ها و نقشه های آمریکایی ها در منطقه و سایر نقاط جهان با مدیریت جمهوری اسلامی شکست خورد، افزود: شکست سنگین آمریکایی ها در برابر جبهه مقاومت برای این کشور بسیار گران تمام شده به همین دلیل آنها به دنبال انتقام از این ملت هستند.

وی با بیان این که ایران اسلامی امروز به کشوری مقتدر تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان با انواع توطئه‌ها و نقشه‌ها تلاش می کنند ما را از پای در بیاورند و برای برون رفت از چالش‌هایی که دشمنان اسلام ایجاد می‌کنند باید سیره ائمه را سرلوحه کاری خویش قرار دهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماحصل خون شهدا، مفقودین و جانبازان است، افزود: برای حفظ این عطیه الهی باید به شدت مراقبت کنیم، یکی از آفت‌هایی که ممکن است به انقلاب ما آسیب بزند ایجاد تفرقه است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که تفرقه یکی از اهرم های فشار نظام سلطه برای ضربه زدن به انقلاب است، تصریح کرد: امروز وحدت و همبستگی داخلی مهم ترین راه ایستادگی در برابر توطئه دشمنان است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات