۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۵۴۸۹۲۸
به همت سازمان تبلیغات اسلامی؛

دوره‌های آموزشی فضای مجازی ویژه فعالان فرهنگی برگزار می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی ویژه فعالان فرهنگی به همت سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی بتوانیم فرهنگ اسلامی را در فضای مجازی اشاعه دهیم، گفت: امروز دشمنان نظام و اسلام با بهره گیری از اینترنت و کانال های خبری هجمه فرهنگی گسترده ای به راه انداخته اند.

وی با اشاره به اینکه در کشور های مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه و غیره قوانینی برای محدودیت استفاده شهروندان از اینترنت و تلگرام وضع می‌شود تا به امنیت عمومی و فردی آنها آسیبی وارد نشود، گفت: باید فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و کانال های موجود در این فضا به آحاد مردم و مسؤولان آموزش داده شود، نباید اینها ابزاری برای زیر سوال بردن ارزش های نظام اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام مسعودی گفت: توجه به معیشت مردم و تلاش برای رفع معضلات اقتصادی یکی از وظایف اصلی مسؤولان اجرایی است زیرا این مردم غیرت خود را در حمایت از نظام و ولایت بارها نشان داده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: نظام اسلامی نظامی است که در آن حمایت از مستضعفان باید سرلوحه برنامه های مسئولان قرار گیرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر این مسئله تأکید داشته اند.

وی ادامه داد: باید از اینترنت و کانال های موجود در این فضا به منظور توسعه و ترویج آموزه های دینی و معنوی در جامعه اسلامی بهره کامل را ببریم و نگذاریم که دشمنان نظام و اسلام افکار جوانان و مردم را نسبت به ارزش های نظام و مسئولان خدشه دار کند.

حجت‌الاسلام مسعودی افزود: تبلیغات اسلامی با برگزاری دوره های متنوع و جذاب آموزشی در حوزه اینترنت و فضای مجازی ویژه فعالان فرهنگی و اقشار تأثر گذار نقش مهمی را در راستای استفاده بهینه از این کانال انتقال فرهنگ ایفا کرده است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: مهر

ارسال نظرات