۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۴۹۱۸۵
امام‌جمعه فردیس:

تحمل سختی کار دریانوردی نشانه عشق به کشور است

امام‌جمعه فردیس گفت: دریانوردان که در حادثه اخیر جان خود را از دست دادند سختی‌های بسیاری در روند اجرایی کار خود تحمل کردند و این میزان از صبوری ریشه در عشق و علاقه آن ها به کشور بوده است از همین رو مردم قدردان زحمات آن ها خواهند بود.
حجت الالسلام ایمانی در بازدید از خانواده  سرملوان کشتی سانچی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی در بازدید از خانواده عبدالغنی سامری سرملوان کشتی سانچی که در پی حادثه کشتی نفت‌کش جان خود را از دست داد، گفت: حادثه‌ای که اتفاق افتاد همه مردم را در غم فروبرد.

وی افزود: این حادثه برای بازماندگان و خانواده دریانوردان بسیار سنگین و غمناک است و تنها خداوند است که می‌تواند مرهمی بر دل آنان باشد.

امام‌جمعه فردیس تأکید کرد: دریانوردان باجان و دل خود به کشور و مردم ایران خدمت می‌کردند و بی‌شک همه مردم قدردان زحمات آن ها خواهند بود.

حجت الاسلام ایمانی متذکر شد: دریانوردان جزء سرمایه‌های کشور بودند و بدون هیچ چشم‌داشتی به کشور خود و مردم خدمت کردند، به‌طور حتمی همه مردم در غم بازماندگان این حادثه شریک هستند.

وی با بیان اینکه فوت دریانوردان شهادت گونه بوده است، یادآور شد: مسؤولان و صاحبان میز وظیفه شرعی، دینی، اخلاقی و انسانی دارند که در کنار بازماندگان حاضر شوند و به خانواده آن ها دلگرمی و دلداری دهند.

امام‌جمعه فردیس تصریح کرد: شرایط کاری سخت برای دریانوردان موجب شده است که روزهای طولانی از خانواده‌های خود دور باشند.

حجت الاسلام ایمانی توضیح داد: تحمل این حجم از سختی کار به دلیل عشق به مردم و کشور است و همه ما موظف هستیم در کنار بازماندگان این حادثه حاضر باشیم./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات