۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۴۹۲۵۸

تذکر تعدادی از وکلای ملت به رییس جمهور

۲۴ نفر از نمایندگان ملت طی تذکری از رییس جمهور خواستند تمرکز خود را برای حل بیکاری و جلوگیری از تحریم‌های جدید معطوف کرده و از حرکات ماکیاولی دوری کند.
حسن روحانی رییس جمهور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، ۲۴ نفر از وکلای ملت امروز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه در تذکری از رییس جمهور خواستند تمرکز خود را برای حل بیکاری و جلوگیری از تحریم‌های جدید معطوف کرده و از حرکات ماکیاولی دوری کند.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام احمد سالک به نمایندگی از ۲۳ نماینده دیگر در تذکری به حجت الاسلام والمسلمین روحانی عنوان داشت: در شرایط کنونی که کشور با معضلات مختلفی همچون رکود، بیکاری، کمبود آب، تحریم‌های جدید و... مواجه است باید شما در صدد رفع این مشکلات باشید و از نقد معصومین علیه السلام پرهیز کنید.

در ادامه این تذکر آمده است: آقای رییس جمهور شما گفتید همه باید مورد نقد قرار گیرند و این موضوع استثنا ندارد و تمام مسؤولان قابل نقد‌ند،‌ اما ما در کشور معصوم نداریم حالا یک وقت امام دوازدهم ظهور کرد آنوقت هم می‌شود نقد کرد.

این تذکر می افزاید: آقای روحانی تقاضامندیم از برنامه‌های ماکیاولی و حاشیه‌سازی و بازی با اعتقادات مردم متدین پرهیز شود، شما خوب می‌دانید اساس انقلاب اسلامی ما براساس اعتقادات اسلامی قرآنی و عترت بنا شده است./۸۵۶/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات