۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۴۹۳۴۲
مدیر حوزه علمیه الزهرا خبر داد؛

برگزاری کارگاه مربی خلاق ویژه مربیان مهدکودک در گناوه

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) گفت: کارگاه مربی خلاق ویژه مربیان مهدکودک و پیش‌دبستانی و دارالقرآن و موسسات قرآنی در حسینیه سید بهزاد به همت مدرسه علمیه الزهرا گناوه برگزار شد
حوزه علمیه الزهرا (س) خواهران گناوه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، سیده زهرا موسوی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار داشت: کارگاه مربی خلاق ویژه مربیان مهدکودک و پیش‌دبستانی و دارالقرآن و موسسات قرآنی در حسینیه سید بهزاد به همت مدرسه علمیه الزهرا گناوه برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه به همت حوزه علمیه الزهرا (س) گناوه و با همکاری کارگروه جوانان گروه مجازی صدای شهر گناوه، شهرداری، کمیسیون فرهنگی شورای شهر، آموزش و پرورش، اداره تبلیغات اسلامی، بهزیستی و اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) تصریح کرد: این کارگاه  یک روزه در دو نوبت صبح و عصر در محل حسینیه سید بهزاد گناوه برگزار شد که در آن حدود 70 نفر از مربیان مهدکودک و پیش‌دبستانی، دارالقرآن‌ها و موسسات قرآنی حضور داشتند و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

موسوی‌نسب یادآور شد: این کارگاه مباحث انسان‌شناسی از دیدگاه اسلام و اشکالات دیدگاه‌های اومانیستی، آشنایی با مباحث تربیت کودک، آسیب‌شناسی و راه‌کارهای اجرایی این مبحث و روش‌های آموزش کودک با قصه‌گویی و نمایش آموزش داده شد.

وی گفت: در پایان این کارگاه گواهی حضور در دوره به مربیان و شرکت‌کنندگان اعطا شد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات