۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶
کد خبر: ۵۴۹۳۵۴
آیت الله موسوی اصفهانی:

رفع فیلتریگ تلگرام تهدید بزرگی برای جوانان به شمار می رود

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: جامعه مدرسین که شامل ۴۵ نفر مجتهد قریب الاجتهاد دلسوز انقلاب است نسبت به آسیب های شبکه های اجتماعی موجود به رییس جمهور اخطار داده اند؛ از این رو مسؤولان دولتی و مجلسی باید نسبت به این مساله با جدیت عمل کنند.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان شب گذشته در جمع جوانان انقلابی شهر همدان در مسجد جاج احمد همدان ابراز داشت: انسان برای رسیدن به کمال الهی به اعتدال و تزکیه نفس احتیاج دارد.

وی در ادامه افزود: تمامی انبیای الهی برای آموزش تزکیه نفس و  آموزش اعتدال آمده اند، انسان اگر در زندگی خود صفات رذیله را کنترل نکند نمی تواند به مرحله انسانیت و تکامل برسد.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به ضرورت رعایت اعتدال در جامعه اسلامی مطرح کرد: غضب یکی از صفات رذیله است اما در مواردی همچون حکومت داری باید از این صفت استفاده کرد؛ زیرا غضب در برابر دشمنان یکی از اصول اساسی حکومت داری به شمار می رود.

وی افزود: آنچه انسان را متصف به صفات حمیده و دور از صفات رذیله می کند اخلاق عملی است، امکان دارد فردی آگاه به اخلاق نظری باشد ولی در مرحله عمل نتواند آنها را عملیاتی کند.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به رفع فیلتریگ بعضی از شبکه های اجتماعی بیان داشت: مسؤولان باید این را بدانند که بعضی از شبکه های اجتماعی آسیب های فراوانی برای جامعه دارد و با رفع فیلتریگ نمی توانند به مقاصد تبلیغاتی خود برسند.

وی ادامه داد: عده ای به دنبال تبلیغات حزبی خود هستند و با بیان آزادی و رفع فیلترینگ می خواهند باب تبلیغات را در انتخابات آینده باز کنند.

وی در پایان گفت: جامعه مدرسین که شامل 45 نفر مجتهد قریب الاجتهاد دلسوز انقلاب است نسبت به آسیب های شبکه های اجتماعی موجود به رییس جمهور اخطار داده است؛ از این رو مسؤولان دولتی و مجلسی باید نسبت به این مساله با جدیت عمل کنند./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات