۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۵۵۱۴۳۹
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

مسؤولان به جای حرف زدن، خود را برای عدم تحقق برنامه‌ها مؤاخذه کنند

حجت‌الاسلام متین با اشاره به اینکه بخشی از مردم که در حوادث اخیر به خیابان‌ها آمدند، معترضین به بیکاری بودند، گفت: مقرر شده بود امسال ۱۷ هزار شغل برای مردم زنجان ایجاد شود، در این مهم مسؤولان پیش از اینکه حرفی بزنند باید خود را مؤاخذه کنند که از این تعداد چه میزان محقق شده است.
حجت‌الاسلام علی متین نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی متین ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، اظهار کرد: قرآن کریم می‌فرماید پیامبر اکرم‌(ص) برای شما یک الگو و اسوه حسنه است.

وی با بیان اینکه انسان برای اینکه آینده خود را خوب دیده و ترسیم کند، باید یک راه رفته‌ای را پیدا کرده که راه را درست رفته و به نتیجه رسیده باشد تا از آن استفاده کند، تصریح کرد: اگر کسی، کسی را که با استفاده از این الگو رفته انتخاب کند، آینده خوبی را ترسیم کرد در راه نمانده و اگر ماند نیز یک مرجعی برای حل مشکل خود دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه خداوند سبحان اگر وجود مقدس پیامبر(ص) را به عنوان اسوه و الگو مطرح کرد، خطاناپذیری این الگو باید مسلم باشد، چون اگر پیامبر به عنوان الگو مطرح شد اما به عنوان یک الگو، خطاپذیری در آن راه داشت، آن با حکمت خداوند ناسازگار است، گفت: وجود مقدس پیامبر(ص) و ائمه اطهار از طرف خداوند به عنوان نمونه‌ها، الگو و اسوه‌ها هستند.

حجت‌الاسلام متین با اشاره به اینکه اسوه و الگو باید خطاناپذیر باشد، چون با عقل و درایت سازش ندارد، افزود: اگر کسی آمد و گفت پیامبر اکرم(ص) و امام زمان(عج) نقدپذیر است، او با عقاید شیعه به درستی آشنا نیست و این مطلب را از وی نپذیرید و این خطایی راهبردی است.

وی با تاکید بر اینکه در مکتب تشیع هر کسی این سخن را گفته باشد، سخن ناثوابی است و وجود مقدس امام زمان(عج) نقدپذیر نیست، تصریح کرد: آقایان گفته‌اند نقد یعنی بیان محاسن و معایب، یعنی ما نخست پذیرفته‌ایم امام زمان(عج) معایبی دارد و بعد آن را نقد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه اگر کسی پذیرفت امام زمان(عج) و پیامبر اکرم(ص) نقدپذیر است، وی عیب دارد، اظهار کرد: اگر کسی خطایی در کار خود داشت باید به پیامبر(ص) و امام زمان(عج) مراجعه کند، اما اگر امام زمان(عج) نقدپذیر بود، شما به چه امیدی می خواهید خود را تنظیم کنید، در حالی که شاغول تنظیم شما امام زمان(عج) و پیامبر اکرم(ص) است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از مردم که در حوادث اخیر به خیابان‌ها آمدند، معترضین به بیکاری بودند، خاطرنشان کرد: مقرر شده بود امسال 17 هزار شغل برای مردم زنجان ایجاد شود، در این مهم مسؤولان پیش از اینکه حرفی بزنند، باید خود را مؤاخذه کنند که از این تعداد چه میزان محقق شده است؟

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: بیان این مطلب که یک نهاد انقلابی آمد، دولت را نقد کرد و مردم به خیابان‌ها ریختند، طفره رفتن بوده و این چه استدلال نادرستی است.

حجت‌الاسلام متین با اشاره به اینکه اگر صدا و سیما گرانی تخم مرغ را نگوید مردم از تلگرام استفاده می‌کنند، گفت: کار صدا و سیما یعنی آرامش دادن به مردم است که ای مردم ما پیام شما را مستقیم منتقل می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید دولت را نقد کنند و این موضوع را خود رئیس جمهور بیان کرده است، خاطرنشان کرد: انسان در سایه به به و تعریف رشد نمی‌کند، بلکه انسان در سایه نقد رشد کرده و آنها که از نقد فراری هستند، هیچگاه خواهان رشد نیستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مشکل را نباید از مردم بدانیم، اظهار کرد: امام راحل فرموده که مردم ما از مردم عصر حجاز پیامبر(ص) بهتر هستند، از این مردم در کجا وجود دارد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات