۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۵۱۴۵۴
رییس حوزه علمیه الشتر:

توطئه های آمریکا علیه انقلاب در سایه بصیرت و مقاومت ملت ایران خنثی می شود

رییس حوزه علمیه الشتر با اشاره به نقش مردم در شکل گیری انقلاب به تبعیت از فرمان امام راحل، گفت: این مردم که بنیان گذار انقلاب بوده همواره حافظ آن بوده و هستند و توطئه های آمریکا که از ابتدا با هدف براندازی نظام در پیش گرفته شده در سایه بصیرت و مقاومت ملت ایران خنثی می شود.
امام جمعه الشتر

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، رییس حوزه علمیه الشتر و امام جمعه این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در طول تاریخ انقلاب آمریکا برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هر عملی انجام داد و همواره با واکنش فرزندان ولایت رو به رو شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا برای حضور در منطقه خاورمیانه، دست اندازی به منابع خدادادی و چپاول اموال ملت ها سالیان سال در منطقه نقشه کشیده بود و در پی بهره برداری از منافعی بود که با انقلاب اسلامی مواجه شد، ادامه داد: خوی استکباری آمریکا به او اجازه همراهی با حکومت اسلامی را نمی داد و در ابتدا هرگونه شیطنت علیه نظام به وجود اورد.

رییس حوزه علمیه الشتر یادآور شد: توطئه های استکبار همواره در سایه تدابیر بنیان گذار انقلاب، امام راحل، رهنمودهای رهبری و بصیرت سربازان ولایت اوضاع در منطقه عکس خواسته آمریکا شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه نه تنها در افغانستان، عراق، سوریه، لبنان و یمن بلکه در اکثر ملت های مسلمان منطقه چهره آمریکا منفور است، اظهار داشت: این مهم نتیجه روشنگری و مقاومت ملت است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه آمریکا همواره با طرح دسیسه های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب به ویژه نسل جوان است، ادامه داد: اغتشاشات اخیر و حمایت آمریکا با هدف براندازی نظام بود که با بصیرت به موقع مردم خنثی شد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری خسارت های اخیر آمریکا به کشور بی تقاص نخواهند ماند، اظهار داشت: به یاری پروردگار آمریکا به دست فرزندان این نظام سیلی محکمی خواهد خورد.

امام جمه شهرستان الشتر با اشاره به اینکه مردم نظام جمهوری اسلامی را با جان و دل قبول داشته و خودشان نیز حافظ این انقلاب بوده و هستند، عنوان داشت: ملت ایران اسلامی در هر زمان که بدانند نظام در خطر است، با حضور به موقع در صحنه جلوی توطئه های دشمن می ایستند.

وی با بیان اینکه گاهی مواقع به دلیل سوء مدیریت ها مردم ناراضی می شوند، اظهار داشت: با وجود نارضایتی مردم از ناکارآمد بودن برخی مسؤولان، این مردم همچنان در کنار نظام بوده و هستند و پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه توجه به مطالبات مردم در همه بخش های اجرایی، قانون گذاری و قضایی حق مردم است، خاطرنشان کرد: مسؤولان با توجه به وظایفی که دارند باید در راستای خدمت به مردم و رضایت آنها گام بردارند./9459/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات