۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۵۵۱۶۵۳
امام جمعه کاظمین:

اعطای رای به افراد ناکارآمد خیانت به مردم است

امام جمعه کاظمین تصریح کرد: شرکت در انتخابات و اعطای رای به نامزدان ناکارآمد به منزله خیانت به مردم است.
حجت الاسلام شیخ جواد الخالصی از علمای عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جواد الخالصی امام جمعه کاظمین در خطبه‎های نماز جمعه این هفته گفت: برنامه‎ و فعالیت‎های سیاسی پیش‎روی ملت عراق ناکارآمد و موجب وابستگی مردم به کشورهای خارجی می‎شود.

وی با اشاره به انتخابات آینده پارلمان عراق افزود: کسانی که در انتخابات شرکت می‎کنند در نزد خداوند متعال مسؤول هستند.

امام جمعه کاظمین بیان داشت: انتخابات پارلمان گذشته نتیجه مطلوبی نداشته است و مردم عراق جز یک سری اقدامات احمقانه و بدون پشتوانه منطقی چیزی ندیدند پس با چه امید و آرزوی در انتخابات پیش رو حاضر شوند به نامزدهای موجود رای دهند.

وی ادامه داد: آیا از ما می‎خواهید که در انتخابات شرکت کنیم و همان شخصیت‎های گذشته را انتخاب کنیم؟ اگر ما چنین کاری را انجام دهیم به معنی ادامه سیاست‎های غلط گذشته و مشارکت در فعالیت‎های ناصحیح آنان است.

حجت الاسلام الخالصی تصریح کرد: اگر نمی‎توانیم جایگزینی برای انتخابات داشته باشیم و یا چهره‎های صالح را معرفی کنیم پس همان بهتر که در انتخابات آینده پارلمان شرکت نکنیم و چهره شرعی به افرادی که می‎خواهند کشور را تخریب، فتنه ایجاد کنند و به دزدی‎ از بیت المال بپردازند، ندهیم.

وی تاکید کرد که حضور در پای صندوق رای و اعطای آرا به افراد ناکارآمد و ناصالح گذشته به منزله خیانت به مردم است./994/ب901/ف

ارسال نظرات