۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۵۵۱۸۴۶
امام جمعه اردبیل مطرح کرد؛

ضرورت معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه

امام جمعه اردبیل با اشاره به ضرورت رسیدگی ویژه به نیازهای عشایر استان اردبیل، گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه معرفی شود.
آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره بر ضرورت هوشیاری تمامی مسؤولان و خانواده‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: طلاق از جمله آسیب‌های مهمی بوده که گسترش آن بنیان خانواده‌ها را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و باید با قدرت در مقابل گسترش آن ایستادگی کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به آغاز ایام‌الله دهه فجر، افزود: ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصت بسیار مغتنمی را برای بیان جایگاه واقعی انقلاب و معرفی خدمات صورت پذیرفته فراهم می‌کند و مسؤولان دستگاه‌های مختلف نیز از چنین ایامی با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی استقبال کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: صدا و سیما از ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ والای ایرانی اسلامی برخوردار بوده و مسؤولان این دستگاه از تمامی توان خود برای شناساندن الگوهای شاخص سبک زندگی اخلاقی و مذهبی و زنده نگه داشتن شعائر دینی بهره بگیرند.

آیت‌الله عاملی به تشریح جایگاه انقلاب اسلامی ایران در مقابل کشورهای منطقه پرداخت و ادامه داد: موقعیت فعلی کشور در عرصه‌های گوناگون به سادگی به دست نیامده و اینکه کشور عزیزمان توان رقابت با جهانیان را دارد، نیازمند تبیین کامل داشته و شایسته است رسانه‌ها نیز در آشناسازی بیشتر مردم با چنین موقعیت والایی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی بیان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی عشایر به عنوان تلاش‌گران خستگی‌ناپذیر برای امنیت و چرخه اقتصادی کشور تلاش بی‌پایانی را از خود به نمایش گذاشتند و می‌بایست مشکلات آنان، علی‌الخصوص رسیدگی به مشکلات آب شرب عشایر در اولویت قرار گیرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات