۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۵۱۸۴۷
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد؛

استقلال از بیگانگان؛ بزرگ‌ترین دستاورد‌ انقلاب

پور‌حسین استقلال را بزرگ‌ترین دستارود انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بنیان‌های نظری، فلسفی، اجتماعی، سیاسی، عقیدتی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران بر اساس باید‌ها و نباید‌های اسلام ناب محمدی(ص) پایه‌گذاری شده است، از این رو به هیچ یک از قدرت‌های شرق و غرب وابستگی ندارد.
شکور پورحسین شکور پورحسین

شکور پور‌حسین، نماینده مردم پارس‌آباد اردبیل در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اثرگذاری بالای مثبت و منفی رسانه‌ها در جهان، بیان داشت: دشمنان خارجی و جریان‌های غرب‌گرای داخلی با بهره‌گیری از انواع رسانه‌ها از جمله ماهواره و فضای مجازی در صدد آسیب رساندن به مردم ایران هستند.
وی با بیان این که اقشار و اصناف مختلف مردم در حال تعامل و تأثیرپذیری از رسانه‌ها هستند، اظهار داشت: بی‌تردید برنامه‌هایی که برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی انتشار می‌یابد، می‌تواند اثرات سوئی در ابعاد اخلاقی، اجتماعی و سیاسی مردم داشته باشد.  
نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن نیازمند فعالیت‌های گسترده فرهنگی است، گفت: بهترین شیوه مقابله با آثار تخریبی این برنامه‌ها تقویت رسانه‌های داخلی و انقلابی است.
وی افزود: رسانه‌های داخلی در وهله نخست باید دستاورد‌های انقلاب را برای اقشار مختلف مردم تبیین کرده و در ادامه نیز اهداف دشمنان از ناکارآمد نشان دادن انقلاب، افشا شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: فعالیت‌های بیش از پیش نهاد‌های مدنی و فرهنگی، تقویت فرهنگ بومی و گسترش تعالیم و آموزه‌های روح‌بخش اسلامی به دفع آفاتی که نسل جوان را تهدید می‌کند، کمک قابل توجهی خواهد کرد.
وی استقلال را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: بنیاد‌های نظری، فلسفی، اجتماعی، سیاسی، عقیدتی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران بر اساس باید‌ها و نباید‌های اسلام ناب محمدی(ص) پایه‌گذاری شده است، از این رو بر هیچ یک از قدرت‌های شرق و غرب وابستگی ندارد.
پور‌حسین با بیان این که همه کشور‌های جهان مشکلاتی دارند و کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست، خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران با جان و مالشان انقلاب خود را به پیروزی رسانده‌اند، به همین علت بر مسؤولان و کارگزاران کشور ضروری است تا با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مطالبات بحق مردم را پیگیری کرده و کاستی‌ها را برطرف سازند./878/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات