۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۵۵۱۸۵۲
رییس شورای شرعی حزب الله:

آزادی فلسطین با وجود شکاف میان مسلمانان غیرممکن است

رییس شورای شرعی حزب الله لبنان آزادی فلسطین را در پرتو شکاف و از هم گسیختگی جهان اسلام غیرممکن خواند.
شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسم کاشت درخت که در بعلبک برگزار شد، گفت: ما مسؤولیت هایی داریم که یکی از آنها کاشت درخت و توجه به طبیعت است زیرا درختان از ما حمایت می کنند.

وی با اشاره به نابودی درختان از سوی صهیونیست ها در مرز با لبنان افزود: دشمن صهیونیستی به بهانه های مختلف به کندن درختان می پردازد ولی هدف اصلی از نابودی درخت ها نابودی مردم است چرا که ریشه دواندن هر درخت به معنای ریشه دواندن مردم در سرزمین و کندن درخت به معنای تلاش برای اخراج شهروندان به شمار می آید.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: سید حسن نصرالله بر لزوم کاشت درخت در مرزها تأکید دارد زیرا ما در این سرزمین زندگی می کنیم و باید در هر جای ممکن به کاشت درخت بپردازیم تا از خود و فرزندانمان محافظت کنیم.

وی بر لزوم همبستگی امت اسلامی پس از تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه قدس تأکید کرد و اظهار داشت: هر که گمان می کند فلسطین با شکاف و از هم گسیختگی امت به میان مسلمانان بازمی گردد سخت در اشتباه است.

حجت الاسلام یزبک ادامه داد: ما با وحدت می توانیم فلسطین را آزاد کرده و با کاشت درخت می توانیم یاد شهدا و مردم فلسطین که با وجود توطئه ها همچنان مقاوم مانده اند را گرامی بداریم.

رییس شورای شرعی حزب الله تأکید کرد که ما باید در کنار ملت فلسطینی قرار گرفته و خون تقدیم کنیم تا این سرزمین به مسلمانان بازگردد تا دل امت اسلامی آرام بگیرد.

وی خاطرنشان ساخت: لبنانی ها باید فرصت را غنیمت شمرده و دست در دست یکدیگر به فکر تفاهم و همکاری باشند به ویژه اینکه در آستانه انتخابات پارلمان قرار داریم. مردم باید در این انتخابات به صورت آزادانه به انتخاب بپردازند./980/ب902/د

ارسال نظرات