۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۵۵۱۸۵۴
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

دشمنی با ایران در مدیریت آمریکا موروثی است

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه دشمنی با ایران و ایران‌ستیزی در مدیریت آمریکا موروثی است، گفت: ترامپ آشکارا شخصیت آمریکا را به جهان معرفی می‌کند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مهدی نژاد مدیر حوزه علمیه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد درباره سند امنیت ملی آمریکا اظهار کرد: سند امنیت ملی آمریکا، یک برنامه ضد ایرانی محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دشمنی با ایران و در مجموع ایران‌ستیزی در مدیریت آمریکا موروثی است، تصریح کرد: هر رئیس‌جمهوری که روی کار می‌آید، ابتدا دنبال اجرای طرح‌های ضد نظام جمهوری اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به اینکه رؤسای جمهور قبلی آمریکا همه با کنایه و پنهانی کار می‌کردند، اضافه کرد: ترامپ هم رشته سیاست‌های تک‌قطبی رؤسای جمهور قبلی آمریکا را در دست گرفته است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی‌نژاد با بیان اینکه ترامپ آشکارا شخصیت آمریکا را به جهان معرفی می‌کند، تصریح کرد: سردمداران دنیای استکبار دنبال این هستند که آمریکا را تنها قدرت جهان معرفی کنند و در پی حفظ منافع آمریکا هستند.

وی با تأکید بر اینکه غربی‌ها برخورد واقعی با حقوق بشر ندارند، اضافه کرد: آنها تنها خودشان را مدعی دفاع از حقوق بشر می‌دانند؛ داعش را خودشان علم کردند ولی در این سند، ایران را در کنار تروریست‌ها و تهدید جهان معرفی کردند؛ در صورتی‌ که خودشان تهدید هستند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی تمام معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است، اظهار کرد: مستکبران همواره به دشمنی‌های خود ادامه می‌دهند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات