۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۰۴۹
مطهری:

مسأله فرهنگ در کنار اقتصاد باید مورد توجه مسؤولان باشد

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن امر فرهنگ در کشور گفت: مجلس شورای اسلامی نباید به بهانه مشکلات اقتصادی از مقوله فرهنگ غافل شویم.
علی مطهری

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی مطهری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه سوم بهمن سال ۹۶ درباره لایحه بودجه سال آتی گفت: باید در سال آتی برای محل یارانه‌ها منابع روشنی مشخص شود تا بخش‌هایی همچون حمل و نقل آسیب نبینند.

وی با درخواست از دولت برای استفاده کمتر از اوراق، بیان داشت: هر میزان که از اوراق کمتری استفاده کنیم، نتایج بهتری خواهیم گرفت. در بخش اشتغال نیز مشکلات با سرمایه‌گذاری قابل حل است و نمی‌توان به این بهانه بانک‌ها مجبور به کاهش سود کرد.

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال آتی باید به دو مقوله سلامت و مدیریت بحران نیز توجه جدی کنیم.

مطهری با مهم خواندن امر اولویت‌بندی در بودجه‌ها، ابراز داشت: هنر بودجه‌نویسی به توجهی است که به چالش‌های مهم می‌شود. امروز در کشور اولویت‌هایی همچون آلودگی هوا و صندوق‌های بازنشستگی داریم که باید به آنها توجه کافی کنیم.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نباید به بهانه مشکلات اقتصادی از مقوله فرهنگ غافل شویم. امروز مقوله فرهنگ بسیار مهم است و باید به آن توجه شود.

مطهری در پایان گفت: موارد مطروحه بخشی از نکاتی بود که توسط آقای لاریجانی و بنده تهیه شده بود و باید در بودجه سال ۹۷ اعمال شود./۸۵۶/پ
۲۰۳/ق

ارسال نظرات