۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۵۲۰۷۳
معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

تقدیر از نفرات برگزیده مسابقه کتابخوانی «حوزه باید انقلابی بماند»

حجت الاسلام افضلی با اشاره به شرکت هزار طلبه در مسابقه کتابخوانی «حوزه باید انقلابی بماند»، گفت: فردا از سه نفر برگزیده مسابقه تجلیل به عمل خواهد آمد.
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «حوزه باید انقلابی بماند» فردا ساعت 10 در مسجد اعظم برگزار می شود، ابراز داشت: «حوزه باید انقلابی بماند» شعار سال گذشته حوزه های علمیه کشور است که در خوزستان به همین مناسبت مسابقه ای برگزار شد و فردا از سه نفر برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه اندیشه های رهبری درباره حوزه انقلابی در مسابقه مذکور طرح شد، افزود: بیش از هزار نفر از سراسر حوزه های علمیه استان در مسابقه مذکور شرکت کردند که 25 نفر به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد سه نفر برگزیده نهایی شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مراسم تقدیر و تشکر فردا با حضور مدیر حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود، تصریح کرد: در سومین اجلاسیه معاونت پژوهش حوزه های استان در سال 96 از سید کاظم موسوی نجاتی طلبه مدرسه امام محمدباقر شوش دانیال، سید حامد موسوی طلبه مدرسه علی بن ابی طالب ایذه و مرتضی صادقی طلبه مدرسه امام جعفرصادق اهواز تجلیل به عمل می آید.

حجت الاسلام افضلی ادامه داد: در سومین اجلاسیه معاونت پژوهش حوزه علمیه استان از برنامه های معاونت در زمینه ارزیابی مشارکت طلاب در جشنواره علامه حلی بحث و گفت و گو خواهد شد.

وی گفت: در ادامه با حضور یکی از اساتید برجسته جشنواره علامه حلی و معاون پژوهش حوزه علمیه کشور، دوره استانداردسازی ارزیابی آثار جشنواره علامه حلی برای معاونان و اساتید پژوهش حوزه های استان برگزار خواهد شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات