۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۵۲۱۰۹
معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل ماهان:

دشمن به دنبال از بین بردن سبک زندگی اسلامی است

معاون تهذیب مدرسه علمیه حرت ابوالفضل ماهان با بیان این که دشمن به دنبال از بین بردن سبک زندگی اسلامی در کشور است، گفت: دشمنان قسم خورده ایران از طریق فضای مجازی می خواهند زندگی اسلامی مردم را از بین ببرند.
سبک زندگی اسلامی

حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با سبک زندگی اسلامی، گفت: انسان ها باید سبک زندگی اسلامی را از قرآن و اهل بیت یاد بگیرند.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی زمانی در زندگی انسان ها رایج می شود که انسان مطالعات خودش را در رابطه با اسلام بالا ببرد و با شناخت کافی بتواند سبک زندگی اسلامی را در زندگی خود ایجاد کند.

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که اعتقاد خودمان را نسبت به خدا درست کنیم و بفهمیم که چرا زندگی می کنیم، خاطرنشان کرد: فراموش کردن اعتقاد نسبت به خدا در دنیا از اسبابی بوده که انسان اسلام را در دنیا فراموش می کند و انسان زمانی می تواند زندگی اسلامی داشته باشد که خدا را بشناسد و در راه او قدم بردارد.

وی ابراز داشت: ایمان به خدا در تمام عرصه های زندگی، انسان را در ایجاد یک زندگی اسلامی کمک می کند و قرآن خواندن و عبادت کردن در زندگی از اموراتی بوده که می تواند بیشتر با اسلام آشنایی کامل پیدا کند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل ماهان با بیان این که پوشش مناسب در بیرون از منزل نوعی از سبک اسلامی بوده، اظهار داشت: لقمه حلال انسان را در ایجاد کردن یک زندگی اسلامی کمک می کند و انسان ها باید در لقمه حلال دقت کافی داشته باشند تا به زندگی خود، لقمه حرام نیاورند.

وی خاظرنشان کرد: خاضع و خاشع بودن در مقابل خدا و این که انسان تمام کارهایش را برای خدا انجام دهد، زندگی انسان را تبدیل به زندگی اسلامی می کند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل ماهان با بیان این که دشمن به دنبال از بین بردن سبک زندگی اسلامی در کشور است، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران از طریق فضای مجازی می خواهند که زندگی اسلامی مردم را از بین ببرند.

وی با اشاره به این که آموزش و پرورش رنگ خدایی دارد، ابراز داشت: آموزش و پرورش در کشور ما ریشه خدایی و اسلامی ندارند و فقط شعار آن ها اسلامی بودن است.

حجت الاسلام شاه حیدری ابراز داشت: روحانیان وظیفه دارند که مردم را با سبک زندگی اسلامی آشنا و با اهداف دشمن با خبر کنند که دشمنان قسم خورده ایران به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی هستند.

وی در پایان گفت: سبک زندگی اسلامی بهترین راه برای زندگی خوب بوده و انسان می تواند با زندگی اسلامی دنیا و آخرت خود را آباد کند./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات