۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۵۲۱۱۱
مدیر گروه تبلیغی جهادی منادیان ظهور مطرح کرد؛

استقبال از تبلیغ ساحلی؛ نشانه لزوم ارتباط بیشتر با مردم

مدیر گروه تبلیغی جهادی منادیان ظهور گفت: تبلیغ ساحلی، تبلیغ چهره به چهره، حضور در مدارس، از جمله فعالیت های این گروه به شمار می رود.
تبلیغ در مدارس

حجت الاسلام جعفر احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به معرفی گروه تبلیغی جهادی منادیان ظهور پرداخت و اظهار داشت: این گروه در سال 1394 با همت مجمع طلاب تأسیس شد و مبلغان این گروه از طلاب اهل شهرستان محمودآباد هستند که بسیاری از این ها از اساتید حوزه در سطوح مختلف هستند و در حال حاضر 35 مبلغ در این گروه فعالیت می کنند.

مدیر گروه تبلیغی جهادی منادیان ظهور با اشاره به تبلیغ دانش آموزی تصریح کرد: فعالیت های این گروه انحصارا در شهرستان محمودآباد مازندران صورت می گیرد. تبلیغ را در مدارس شروع کردیم و هدف ما ارتباط گیری با جوانان دبیرستانی بوده است. به دنبال ارتباط مستمر با مدارس این شهرستان هستیم و لازمه چنین کاری این است که مقدمات سفر را فراهم کنیم و تا دوستان یک روز در ماه در مدارس حضور پیدا کنند که این برنامه اصلی ما است.

وی گفت: از شروع اجرای این طرح مجموعه گروه موفق عمل کرده اند به خصوص نوع اجرا برای دانش آموزان جدید بود و کار را به صورت چند رسانه ای در کلاس ها انجام می دهیم و در گروه تأکید شده که نمی خواهیم سخنرانی کنیم، بلکه می خواهیم مثل معلمان کرسی درس داشته باشیم و با دانش آموزان به صورت چهره به چهره صحبت کنیم و صحبت هایشان را بشنویم.

حجت الاسلام احمدی افزود: تلاش می کنیم که کار را به صورت چند رسانه ای دنبال کنیم، البته در برخی از مدراس امکانات چند رسانه ای وجود ندارد، اما عمدتا از این قابلیت برخوردار هستند.

مدیر گروه تبلیغی جهادی منادیان ظهور به لزوم ارتباط گیری بیشتر مبلغان با مردم پرداخت و تصریح کرد: بخشی از کار با توجه به ظرفیتی که وجود داشت، تبلیغ ساحلی است که با همکاری گروه تبلیغی جهادی بقیه الله بابلسر توانستیم این کار را انجام دهیم که با استقبال مردم مواجه شدیم که این نشان از لزوم ارتباط گیری بیشتر و نزدیک تر طلاب با جامعه است.

وی گفت: پیرو همین مسأله، توانستیم دو قسمت از ساحل محمودآباد را پوشش دهیم و نماز جماعت برگزار کردیم و مبلغان ارتباط خوبی را مردم برقرار کردند.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: در بخشی از ساحل این شهرستان که وضعیت نامناسبی داشت، به برکت توجهات حضرت ولی عصر(عج) موفق شدیم بخشی از جو بد موجود را خنثی کنیم، گرچه ابتدای راه هستیم و باید کارهای بیشتری را انجام دهیم.

مدیر گروه تبلیغی جهادی منادیان ظهور تصریح کرد: زمانی که گروه قصد دارد به مدارس اعزام شود، پس از آماده سازی محتوا مباحثه ای بین مبلغان گروه صورت می گیرد و تلاش می شود که هماهنگی بین مبلغان گروه از جهت محتوایی صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان محمود آباد با آموزش و پرورش ارتباط بسیار خوبی داریم که پس از هماهنگی با مدارس، این گروه در مدارس حضور پیدا می کند که با استقبال مسئولین مدارس رو به رو می شویم./822/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات