۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۵۲۱۱۷
آیت الله شاهچراغی مطرح کرد؛

بهره‌گیری از ظرفیت روحانیان در برنامه‌های دهه فجر

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت روحانیان در اجرای برنامه‌های دهه فجر در دستور کار مسؤولان ستاد گرامیداشت دهه فجر قرار گیرد.
آیت الله سید محمد شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای تشکل‌های مذهبی و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: روحانیون با توجه به حضور مستمر در بین مردم و جوامع امروزی نقش ویژه‌ای در تبیین اهداف و ارزش‌های انقلابی به نسل امروز دارند.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون برای اجرای برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی نیز می‌توانند برای اجرای برخی از برنامه‌های دهه فجر مشارکت مطلوبی را با سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان انقلاب اسلامی ایران را تولدی دوباره برای مردم این کشور دانست و گفت: حفظ انقلاب اسلامی ایران باید در دستور کار و اولویت نخست مسئولان دولتی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی بابیان اینکه پس از گذشت 40 سال از انقلاب ملت ایران همواره پایبند عقاید و آرمان‌های انقلابی خود هستند اذعان کرد: دشمنان این سرزمین همواره برای نابودی این عقاید و انقلاب اسلامی ایران در حال فعالیت هستند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی به مردم محور تمام برنامه‌های ستاد دهه فجر قرار گیرد تصریح کرد: عده ای از فریب‌خوردگان در نظام به سبب عدم آگاهی نسبت به آرمان‌های انقلابی و تاریخچه آن در کشور گم راه شدند.

وی ابراز داشت: روحانیون در این عرصه اثرگذاری بیشتری دارند و باید از ظرفیت آنان در این بخش استفاده کنیم تا به اهداف اصلی و نهایی نظام دست‌یابیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند نیروهای انقلابی و مؤمن است یادآور شد: این امر یک اصل اساسی برای حفاظت از انقلاب اسلامی ایران است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات