۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۵۲۱۴۳
رییس اوقاف و امور خیریه طبس خبر داد؛

اجرای طرح مهر تندرستی در طبس

رییس اوقاف و امور خیریه طبس از اجرای طرح مهر تندرستی از سوم بهمن با هدف کمک‌رسانی به دارو و درمان بیماران از محل موقوفات خبر داد و گفت: این طرح در راستای کمک به بیماران بی‌بضاعت، تامین دارو، درمان و هزینه‌های بستری با اجرای نیات از محل موقوفات در طبس اجرا می‌شود.
خدایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام دادخدا خدایی، رییس اوقاف و امور خیریه طبس صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح مهر تندرستی از سوم بهمن با هدف کمک‌رسانی به دارو و درمان بیماران از محل موقوفات خبر داد و اظهار داشت: این طرح در راستای کمک به بیماران بی‌بضاعت، تامین دارو، درمان و هزینه‌های بستری با اجرای نیات از محل موقوفات در طبس اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آغاز طرح مهر تندرستی برای پنجمین سال متوالی عنوان داشت: «طرح ملی مهر تندرستی» با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در موضوعات؛ دارو و درمان و مراکز درمانی و پزشکی، با رویکرد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف اجرا می‌شود.

رییس اوقاف و امور خیریه طبس تصریح کرد: شناسایی افراد مستحق، مطابق نیات واقفان و بهره‌مندی از اجرای نیت، ایجاد وحدت رویه جهت اجرای امینانه نیات واقفان و نظام‌مند کردن آن، اطلاع‌رسانی نسبت به آثار و برکات اجرای نیات واقفان در جامعه، زمینه‌سازی ایجاد وقف جدید متناسب با نیازهای روز، ترغیب، تشویق و جذب خیرین در امر کمک به بیماران نیازمند و تامین هزینه‌های درمانی نیازمندان و گسترش وقف تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی وقفی و خیریه از دیگر اهداف این طرح است.

حجت الاسلام خدایی با اشاره به اینکه نیاتی که واقفان خیراندیش برای تامین هزینه های بستری، دارو و درمان و پیشگیری از بیماری نیازمندان، ایتام، بی‌سرپرستان و افراد نیازمند در نظر گرفته‌اند، در این طرح هزینه می‌شود، افزود: در مجموع دو فقره موقوفه مرتبط با دارو و درمان و سلامت در طبس موجود است.

وی بیان کرد: در راستای طرح مهر تندرستی مبلغ ۸۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان جهت دارو و درمان نیازمندان با مدیریت مشترک اوقاف و بیمارستان طبس، موسسات خیریه، بهزیستی مراجعات متفرقه اقدام شد.

رییس اوقاف و امورخ یریه طبس از خیران و افراد نیکوکار خواست تا در راستای این نیات وقف‌هایی از خود به‌جای گذارند./۸۸۰/پ203/ب1

ارسال نظرات