۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۵۲۲۶۱
مدیر حوزه‌های علمیه برادران سمنان:

مصلاهای نماز جمعه در هیچ‌ شهری حتی به مرز بهره‌برداری هم نرسیده است

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان گفت: ۱۶ سال از ساخت مصلای سمنان می‌گذرد و مصلاهای نماز جمعه در هیچ‌ شهری حتی به مرز بهره‌برداری هم نرسیده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: مصلی زیرساختی مهم فرهنگی و مذهبی و ضروری برای همه شهرهاست.

وی با اشاره به اینکه مصلی در تمام شهرهای استان سمنان در حال ساخت است، تصریح کرد: مصلی در هیچ‌کدام از شهرها حتی به مرز بهره‌برداری هم نرسیده است و ساخت و تکمیل آن روند کندی دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر اینکه ۱۶ سال از زمان ساخت مصلای سمنان می‌گذرد، اضافه کرد: این مصلی هنوز به شکل کامل ساخته نشده است و سایر شهرها در این راستا از شهر سمنان عقب‌تر هستند.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه هنوز یک شهر، بخش و دهستانی که ساخت مصلی در آن به ثمر رسیده باشد و نماز جمعه در مصلی اقامه شود وجود ندارد، تصریح کرد: این امر یک خلأ بزرگ به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه ساخت مصلی به بودجه‌های نسبتاً سنگین نیاز دارد، اظهار کرد: نماز جمعه در مساجد جامع شهرها اقامه می‌شود تا مشخص شود با بودجه‌های فعلی، مصلاها در چه زمانی تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات