۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۵۲۴۰۴
دبیر ستاد اقامه نماز وزارت کشور:

اعتبارات ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال ۹۷ تامین می‌شود

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت کشور گفت: برای سال ۹۷ اعتبارات لازم در زمینه اجرای برنامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز را پیش‌بینی خواهیم کرد.
نماز

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن قشقاوی ظهر امروز در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل اظهار داشت: خدمت به نماز و ترویج آن در جامعه یک نعمت به حساب می‌آید و اجر دنیوی و اخروی دارد که باید تلاش کنیم تا در این زمینه گام‌های اساسی و جدی در سطح استان‌ها برداریم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات اقامه نماز در سطح کشور افزود: برای سال 97 اعتبارات لازم در زمینه اجرای برنامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز را پیش‌بینی خواهیم کرد و وزارت کشور نیز به نوبه خود در این زمینه پیشقدم بوده و خواهد بود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز در این دیدار تصریح کرد: استانداری با ستاد اقامه نماز استان از هماهنگی خوبی برخوردار هستند و ستاد اقامه نماز استان توانسته است  با همکاری استانداری و مشارکت ادارات کل استان اقدامات خوبی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سطح استان انجام دهد.

شکر عبدی بیان کرد: به وسیله این همکاری‌ها و پشتیبانی استانداری ما توانسته‌ایم دو اجلاس استانی باشکوه را دو سال پیاپی با موضوعات مختلف در زمینه ترویج نماز در استان برگزار کنیم و امیدورایم امسال نیز در این زمان اندک سال بتوانیم سومین اجلاس استانی را با همکاری همدیگر برگزار کنیم.

وی با اشاره به وضعیت نماز جماعت در ادارات کل استان افزود: خوشبختانه با پیگیری‌ها و نظارت ستاد اقامه نماز در تمام ادارات کل استان نماز جماعت به امامت روحانی در اول وقت فضیلت برگزار اقامه می‌شود و تمام ادارات نمازخانه مستقل برای کارکنان خود مهیا کرده‌اند که این کار با مشارکت و همدلی مسئولین میسر شده است. 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز با دستگاه‌های اجرائی به صورت بومی خبر داد و گفت: امسال برنامه‌های ادارات کل بومی سازی شده و به صورت تفاهم نامه با امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نیز مدیر دستگاه اجرائی و مدیر ستاد اقامه نماز به مدیران کل اعلام شده و برای اجرای این برنامه‌ها به اعتبار لازم نیاز است که امیدواریم با مساعدت وزارت کشور و استانداری این اعتبارات برای دستگاه‌های اجرائی و ستاد اقامه نماز پیش بینی شود تا در اجرای برنامه با مشکل مواجه نشویم./۹۶۹/د102/ب1

منبع: تسنیم

ارسال نظرات