۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۵۲۴۰۵
امام‌جمعه فردیس:

روحیه جهادی مسؤولان در رفع مشکلات مؤثر است

امام‌جمعه فردیس گفت: یقیناً دارا بودن روحیه جهادی و ایثار مسؤولان نظامی در رفع مشکلات و موانع، بسیار مؤثر خواهد بود.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی امام‌جمعه فردیس

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی در آیین تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان فردیس که در سالن جلسات شهرداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که لباس سبز و مقدس خدمت به‌نظام و انقلاب را به تن می‌نمایند بایستی سربازان ولایت و رهبری باشند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده‌ای که از سوی فرمانده اسبق سرهنگ ایوب احمدی به شهرستان ارائه شد، ادامه داد: این فرمانده ولایی باروحیه جهادی و با کمترین امکانات و ابزار وارد شهرستان شدند و تحولات عظیم و شایسته‌ای را ایجاد نمودند.

امام‌جمعه فردیس خاطرنشان کرد: تعامل این فرمانده جهادی با مسؤولان شهرستان تعاملی مثال‌زدنی بود که با عزمی همگانی در سرکوب نمودن مشکلات به‌خوبی عمل کردند.

حجت‌الاسلام ایمانی تصریح کرد: از وظایف اصلی مردان انتظامی ایجاد امنیت، اصلاح در جامعه و سوق مردم از انحراف‌ها به سمت راستی و درستی‌ها است.

وی گفت: امید است که فرمانده انتظامی جدید این شهرستان ادامه‌دهنده راه فرمانده اسبق در برطرف نمودن کاستی‌ها و معضلات باشد.

امام‌ جمعه فردیس با اشاره به جمعیت بالا و مهاجرپذیر فردیس بیان کرد: فرمانده اسبق در بزنگاه‌های حساس حضور مؤثری را ایفا کردند که مسبب جلوگیری از رخداد اتفاقات ناخوشایند شدند.

حجت‌الاسلام ایمانی یادآور شد: یقیناً دارا بودن روحیه جهادی و ایثار در رفع مشکلات و موانع، بسیار مؤثر خواهد بود.

لازم به توضیح است در پایان مراسم فوق ضمن معارفه سرهنگ بیژن جنتی به‌عنوان فرمانده جدید فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از زحمات و خدمات فرمانده اسبق سرهنگ ایوب احمدی تقدیر و تشکر شد./۹۶۹/د102/ب1

منبع: فارس

ارسال نظرات