۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۵۲۴۰۶
مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی:

روحانیان مستقر نقشه دشمن برای انحراف جوانان را با شکست مواجه کرده‌اند

مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وجود روحانیان مستقر در مناطق محروم سبب شد که بین مردم و نظام نیز الفت بیشتری ایجاد شود و با توجه به کارکرد فرهنگی روحانیان مستقر، نقشه‌های دشمن برای انحراف جوانان روستایی با شکست مواجه شود.
رقیمی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن رقیمی بعد از ظهر امروز در نشست با روحانیان مستقر استان بوشهر اظهار داشت: در سال 1372 مقام معظم رهبری در سفر به قم در خصوص استقرار روحانیان در مراکز محروم و روستاها مطالب مهمی فرمودند که به عنوان یک طرح در سازمان تبلیغات اسلامی مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح روحانیان برای تبلیغ دین از محل زندگی خود مهاجرت کرده و به دنبال نشر مبانی دینی و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و انجام فعالیت‌های قرآنی به مناطق دوردست محروم اعزام شدند.

مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در کنار نشر دین، شاهد یک نوع همدمی و وابستگی مردم به مقام روحانیت در این مناطق بودیم به گونه‌ای که طاقت جداشدن روحانی از آن مکان برای اهالی روستا سخت جلوه می‌کرد.

حجت‌الاسلام رقیمی بیان کرد: وجود این روحانیان در مناطق محروم سبب شد که بین مردم و نظام نیز الفت بیشتری ایجاد شود و با توجه به کارکرد فرهنگی روحانیان مستقر، نقشه‌های دشمن برای انحراف جوانان روستایی با شکست مواجه شود./۹۶۹/د102/ب1

منبع: فارس

ارسال نظرات