۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۵۲۵۹۵
امام جمعه اندیمشک مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن خدمات مسؤولان نظام

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی تلاش به کمرنگ ساختن خدمات مسؤولان دارد، اطلاع رسانی خدمات دستگاه هایی اجرایی را ضروری دانست.
امام جمعه اندیمشک

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید مصطفی حسيني نوري، امام جمعه شهرستان اندیمشک در همایش نگاهی به آینده اظهار داشت: وظیفه شناسی یک نیاز مهم فردی و اجتماعی است که می تواند زمینه پیشرفت و آرامش کشور را فراهم کند.

امام جمعه شهرستان اندیمشک با بیان اینکه مسؤولان باید برای توسعه و پیشرفت جامعه برنامه ریزی کنند، افزود: مسؤولان با نگاه به آینده و توجه به برنامه ها در پی پیشرفت امور باشند و مشکلات جامعه را رفع کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک یکی دیگر از شاخص های مدیر موفق را توجه به عدالت و نگاه برابر به اختصاص اعتبارات مالی دانست و گفت: مسؤولان باید به توسعه خدمات شهری در تمام بخش ها توجه و تلاش کنند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: امروز و با تلاش های صورت گرفته، مسیر توسعه اندیمشک شتاب گرفته و باید از فرصت کنونی برای آبادانی شهرستان تلاش کرد.

وی با بیان اینکه شاخص های شناخت یک مدیر موفق در کلام اهل بیت(ع) و حضرت علی (ع) به خوبی مشخص شده است، عنوان کرد: باید از تعابیر به کار رفته در این حوزه استفاده و خدمات شهری را گسترش داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک تربیت جامعه و پیشبرد امور با تلاش شبانه روزی را از دیگر شاخص های یک مدیر موفق ارزیابی کرد و بیان داشت: یک مدیر باید با تکیه بر آموزه های این حوزه سعی بر بهبود اقتصادی و توان معیشتی مردم و معرفی خدمات اجرا شده بکند چرا که با امید به مردم مسیر پیشرفت کشور، شتاب می گیرد.

امام جمعه اندیمشک در پایان ابراز داشت: تلاش دشمن در این است که از طریق فضای مجازی خدمات مسؤولان را کمرنگ جلوه دهد؛ بنابراین اطلاع رسانی خدمات دستگاه هایی اجرایی ضرورت دارد./9456/د103/ب1

ارسال نظرات