۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۵۲۶۰۴
همزمان با دهه فجر؛

اعزام ۲۵۰ مبلغ به مناطق مختلف آذربایجان غربی

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اهمیت ترویج و تحکیم آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران از اعزام ۲۵۰ مبلغ به مناطق مختلف استان خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام محمد رضایی مسؤول اعزام روحانیان مستقر تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به قرارگیری در آستانه ایام دهه فجر و یوم الله 22 بهمن از اعزام مبلغان به مناطق مختلف محروم استان آذربایجان غربی خبر داد.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور رشادت ها و جان فشانی ملت ایران برای کنار زدن بساط طاغوت و حاکمیت اسلام عزیز است، ابراز داشت: از این رو وظیفه ما تبیین و ترویج آرمان ها و اهداف والای انقلاب اسلامی و امام راحل برای مردم به ویژه نسل جوان است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اهمیت آشنایی نسل جوان با آرمان، اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی، افزود: امروز به جهت تهاجم فرهنگی و هجمه نرم دشمن به آرمان ها و ارزش های والای ملت ایران اهمیت تعمیق اعتقادات و شناخت مردم به ویژه نسل جوان چند برابر شده است.

وی با بیان اینکه هدف از این اعزام، تبیین و گسترش معارف اسلامی و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر با رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی و تقویت نظام جمهوری اسلامی است، افزود: دشمن امروز به دنبال ضربه به انقلاب و تضعیف اعتقاد مردم به انقلاب است و باید با این روند مقابله کرد.

مسؤول اعزام روحانیان مستقر تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اعزام 250 مبلغ و مبلغه به مناطق محروم و حاشیه ای در استان، ابراز داشت: روحانیان بعد از ثبت نام در سامانه سمتا و دریافت حکم اعزام خواهند شد و به ترویج و تحکیم آموزه های دینی و انقلابی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه اعزام ها از ۱۲ بهمن‌ماه آغاز می‌شود گفت: مبلغان باید حداقل به هفت روز در محل تبلیغی خود حضور داشته باشند./854/پ203/ب1

ارسال نظرات