۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۵۵۲۶۳۳
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

اتهام‌زنی حمایت از تروریسم سیاست تازه غربی‌ها علیه ایران نیست

مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان گفت:‌ اتهام‌زنی حمایت از تروریسم سیاست تازه غربی‌ها علیه ایران نیست و جمهوری اسلامی همواره حامی مظلومان خواهد بود.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مهدی نژاد مدیر حوزه علمیه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ سیدعلی مهدی‌نژاد در واکنش به تروریست خوانده‌ شدن حماس و حزب‌الله از سوی استکبار جهانی اظهار کرد: آمریکا نه از زمان ترامپ بلکه در گذشته و رؤسای‌جمهور دیگر دنیا را به دو قسمت تقسیم کرده بودند و می‌گفتند که با ما یا مقابل ما هستید.

وی با اشاره به اینکه غربی ها می‌گفتند هر کس با ما نیست تروریست و حامی تروریسم است، تصریح کرد: کشورهایی که با آمریکا هستند، منابع خود را در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند؛ آمریکا هم از این طریق منافع خود را تأمین می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با بیان اینکه در این نگرش حماس و حزب‌الله با آمریکا نیستند، پس تروریست‌ محسوب می‌شوند، اضافه کرد: به خاطر؛ آمریکا حماس و حزب‌الله را تروریست می‌داند و در این راستا تبلیغات می‌کند و این واکنش‌ها از سوی استکبار جهانی شک‌برانگیز نیست.

حجت‌الاسلام‌ مهدی‌نژاد با تأکید بر اینکه تروریست خواندن جبهه مقاومت و عناصر شکل‌دهنده آن مانند حماس و حزب‌الله لبنان سیاست نوشته‌شده روی میز استکبار جهانی است، تصریح کرد: اتهام‌زنی حمایت از تروریست به ایران سیاست نانوشته نیست.

وی با اشاره به اینکه زمان بوش و اوباما هم‌ چنین سیاست‌هایی وجود داشته است، اضافه کرد: تمام رؤسای جمهوری آمریکا پشت نقاب حمایت از حقوق بشر، حق و حقوق جامعه بشریت را زیر پا می‌گذاشتند و جنایت‌های بسیاری انجام دادند.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با بیان اینکه دولت‌ها و ملت‌هایی که در تیم آمریکا نباشند تروریست و حامی تروریسم هستند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان و مقابل تروریسم بین‌الملل و ظالمان جهان است.

حجت‌الاسلام‌ مهدی‌نژاد با تأکید بر اینکه حماس و حزب‌الله در صف اول مبارزه با استکبار جهانی و تروریسم بین‌الملل حضور دارند، اظهار کرد: آنها مقاومت خوبی در راستای مقابله با جریان استکباری و صهیونیستی دارند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات