۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۵۲۷۰۵
رییس مرکز خدمات حوزه:

انقلاب اسلامی ایران مظلوم است

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با تاکید بر لزوم پاسداری از انقلاب اسلامی تصریح کرد که دشمن با تمام وجود به دنبال کاستن از عظمت انقلاب اسلامی ایران است.
دیدار مدیرعامل و اعضای خبرگزاری رسا با رئیس مرکز خدمات حوزه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی صبح امروز در جمع معاونان و مدیران مرکز خدمات ضمن تسلیت آغاز ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) بر ائمه(ع) حجت بوده‌اند.

وی بیان کرد: خداوند لطف بسیاری بر ما داشته‌ که چنین شخصیت‌هایی مانند حضرت زهرا(س) به ما مسلمانان و بالأخص شیعیان ارزانی داشته‌اند و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: نیاز داریم در گرفتاری‌ها توسلاتمان به حضرت زهرا(س) افزایش یابد و باید بدانیم که این توسلات می‌تواند گره‌گشا باشد.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افزود: انقلاب اسلامی ایران مظلوم است چراکه دشمنان با تبلیغات وسیع تلاش می‌کنند از عظمت این انقلاب بکاهند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید «وَ اذْکُرُوا نِعْمَهَ اللّه‏ِ عَلَیْکُمْ، یاد کنید نعمت خدا را که به شما عنایت فرموده» گفت: ما وظیفه داریم قدر این نعمت الهی را بدانیم و عظمت و ارزش آن را یاد کنیم و نباید غفلت کرده و منفعل شویم. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات