۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۵۵۲۷۴۵
حجت الاسلام کشمیر:

معرفی گروه‌های مقاومت اسلامی به عنوان تروریست ناشی از شکست‌های اخیر است

امام جمعه ایوانکی گفت: شکست‌های دشمن از جبهه مقاومت سنگین بوده و معرفی گروه‌های مقاومت اسلامی به عنوان تروریست ناشی از شکست‌های اخیر است.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی کشمیر امام جمعه ایوانکی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی کشمیر در گفت‌وگو با خبرنگار، در واکنش به تروریست خواندن حماس و حزب‌الله توسط آمریکا اظهار کرد: دشمنان اسلام مشخص هستند و دست از دشمنی برنمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه هر زمان ما وظیفه‌هایمان را درست انجام دهیم، دشمنان اسلام و جهان اسلام دشمنی‌هایش را بیش از گذشته آشکار کرده و نسبت به آن موضع‌گیری می‌کنند، تصریح کرد: با این‌ همه موفقیت جبهه مقاومت در قالب گروه‌های فاطمیون، علویون و ...، ضربه‌ای مهلک در جریان مبارزه با داعش به دشمن وارد کردند.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه شکست‌ها از جبهه مقاومت در قالب حزب‌الله و حماس برای دشمن سنگین بود، اضافه کرد: سنگینی این شکست‌ها باعث شده است تا دشمن گروه‌های مقاومت اسلامی را تروریست معرفی کنند؛ چیزی که برخلاف نگاه آن‌ها مبارزه با تروریسم است.

کشمیر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی را حامی تروریسم معرفی کرده‌اند، اظهار کرد: این نشان از شکست آن‌ها از سوی نظام جمهوری اسلامی دارد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هم در این لیست قرار داده‌اند و این موضع‌گیری‌ها نتیجه عملکرد مثبت ما برابر دشمن است./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات