۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۵۵۲۷۴۹

حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه دشمنان را بی‌اثر می‌کند

رییس ستاد دهه مبارک فجر استان البرز گفت: دشمنان به دنبال نابودی نظام اسلامی هستند و حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه دشمنان را بی‌اثر می‌کند.
دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی، رییس ستاد دهه مبارک فجر استان البرز، در نشست ستاد دهه فجر شهرستان ساوجبلاغ که با حضور امام جمعه هشتگرد و فرماندار ساوجبلاغ برگزار شد، به شرایط خاص دهه فجر در سال جاری اشاره و اظهارکرد: دشمنان انقلاب ۴۰ سال است که با انواع ترفندها سعی در ناامید کردن مردم‌دارند و می‌کوشند تا مقبولیت و مشروعیت انقلاب را تضعیف کنند غافل از این‌که مردم هوشیار ایران تحت نظر مقام معظم رهبری انقلاب خود را دوست دارند و با حمایت‌های خود تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی در ادامه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تقویت امید و بیان دستاوردهای نظام است.

این مسئول با بیان اینکه نباید انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، افزود: دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کرد تا روز به روز محبت مردم به انقلاب اسلامی بیشتر شود.

رئیس ستاد دهه فجر استان البرز به ناکار آمد نشان داد نظام دینی توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی می‌کنند با ناکارآمد نشان دادن نظام دینی از گسترش و توسعه این نظام پیشگیری کنند.

وی به جمله حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند'' حفظ نظام از اوجب واجبات است» اشاره و ابرازکرد: این وظیفه همه مسئولان است که فرمایش حضرت امام(ره) را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

رئیس ستاد دهه فجر استان البرز در پایان از مسئولان خواست برنامه‌ها به گونه‌ای تنظیم شود تا مشارکت مردم در صحنه افزایش پیدا کند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: ایکنا

ارسال نظرات