۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۵۵۲۸۴۲
نماینده ولی فقیه در کرمان:

سبک زندگی قرآنی راه سعادت انسان است

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که سبک زندگی قرآنی تنها راه خوشبختی انسان است، گفت: انسان زمانی می تواند سعادتمند باشد که مفاهیم قرآن را در زندگی خود عملی کند.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز عصر در جمع قاریان شهر کرمان در محل دفتر نماینده ولی فقیه، گفت: استان کرمان ظرفیت های فرهنگی فراوانی دارد که با همکاری و هماهنگی موسسه های فرهنگی می توانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی افزود: فرهنگ جامعه زمانی در کشور قرآنی می شود که جلسات قرآنی در خانواده و شهرها برگزار شود تا بتوانیم سبک زندگی قرآنی را در جامعه برپا کنیم.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: انسان زمانی می تواند در دنیا کار خیر انجام دهد که کارش برای خدا و با اخلاص کامل باشد و کسانی که در دنیا کار خالصانه انجام نمی دهد نمی توانند خوب زندگی کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمان با بیان این که خداوند نگاه به اعمال خالصانه ما می کند، تاکید کرد: سبک زندگی قرآنی تنها راه نجات از سبک زندگی غربی است و انسان زمانی می تواند زندگی خوبی داشته باشد که مفاهیم قرآن را در زندگی خود عملی کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان با توجه به این که قرآن به انسان آرامش می دهد، گفت: قرآن در زندگی و اخلاق تاثیرات فراونی دارد و انسان مسلمان می تواند خط آرامش قرآن را در زندگی خود ترسیم کند./۹۷۰۷/پ203/ب1

ارسال نظرات