۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۵۵۲۸۵۸
تحلیلگر مسائل سیاسی:

دولت در مقابله با بحران ها و‌ مشکلات منفعل است

سجادی با بیان اینکه آرمان های انقلاب اسلامی ریشه در اخلاق مداری و کمالات دارد، گفت: اخلاق گرایی و‌کمال گرایی سبب تمایز انقلاب ما از سایر انقلاب ها شد.
داریوش سجادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، داریوش سجادی تحلیلگر مسائل سیاسی در همایش بزرگ مبلغان استان قم که در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد، با اشاره به اینکه اصلاح طلبی در کشور ما در سال ۷۶ محصول یک بدآموزی بود که در دام دموکراسی غربی افتاد، گفت: این جریان با دغدغه انقلاب اسلامی ایجاد شد، اما به تدریج دچار خودبرتر بینی شده و در سال ۸۸ منجر به شعارهای ضد ارزشی شد.

وی با اشاره به اینکه شیطان به سبب خودبرتربینی از درگاه ایزدی رانده شد، اظهار داشت: در اینجا باید گفت که علت اطلاق شیطان بزرگ بر آمریکا از سوی امام خمینی(ره) نیز اشاره به همین موضوع بوده است.

سجادی با بیان اینکه دولت دهم در سال ۸۸ قربانی خودبرتربینی اصلاح طلبان شد، ابراز داشت: فتنه ۸۸ اوج خودبرتربینی اصلاح طلبان بود.

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: وقتی آتش فتنه ۸۸ با تدابیر رهبر معظم انقلاب و حضور مردم خاموش شد، آمریکا سعی کرد از طریق تحریم ها به فتنه دامن بزند و‌ با تحت فشار قرار دادن اقشار ضعیف و راه اندازی مشکلات معیشتی، بحران انگیزش را ایجاد کند.

وی عنوان کرد: آمریکا پس از جنگ تحمیلی و سایر فتنه ها به‌خوبی دانست که اقشار ضعیف جامعه همواره مدافعان انقلاب اسلامی هستند، برای همین به دنبال این است که با راه اندازی بحران های معیشتی، آنها را از بدنه نظام خارج‌کند.

سجادی با بیان اینکه آرمان های انقلاب اسلامی ریشه در اخلاق مداری و کمالات دارد، عنوان داشت: باید بدانیم که این مسأله خار چشم آمریکا بوده و مادامی که این آرمان ها از سوی ایرانی ها دنبال شود، آمریکا با ایران دشمنی خواهد کرد؛ به بیان دیگر اخلاق گرایی و‌کمال گرایی سبب تمایز انقلاب ما از سایر انقلاب ها شد.

سجادی با بیان اینکه دولت فعلی در مقابله با بحران ها و‌ مشکلات منفعل است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بعد از امام راحل با مدیریتی حاذقانه، همه شیطنت ها و بحران ها را کنترل کرده اند و نگذاشتند انقلاب با خطر مواجه شود.

وی در پایان بیان کرد: وجود نیروهایی همانند شهید حججی و‌سردار قاسم سلیمانی نشانگر پیروزی و کارآمدی انقلاب است، چراکه انقلاب با رویکرد به کمال رساندن مردم و تربیت آنها شکل گرفته و به کار خود ادامه می دهد./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات