۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۳۰۴۸
حاجی دلیگانی:

بودجه سال آ‌ینده در بخش‌ اقتصادی دارای ضعف جدی است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بودجه سال ۹۷ گفت: در این بودجه به اسناد بالادستی و مسایل اقتصادی کم‌توجهی شده است.
حسینعلی حاجی دلیگانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه 11 بهمن در جریان بررسی کلیات بودجه سال 97 در مخالفت با این لایحه گفت: در بودجه سال ۹۷ ایرادات مختلفی وجود دارد که یکی از آنها بی‌توجهی به اسناد بالادستی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: افزایش تولید داخلی و کاهش هزینه های جاری و عدم وابستگی به نفت؛ از الزامات سیاست اقتصاد مقاومتی است که به آن توجه نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر با انتقاد از دولت اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم که همچنان خام‌فروشی نفت در کشور وجود دارد و علی‌رغم توان برای تولید بنزین در پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس، فاز ۱ و ۲ این پالایشگاه تنها به دلیل کمبود ۳۰۰ میلیون یورو معطل مانده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اخذ مالیات های سنگین در شرایط اقتصادی کنونی به ورشکستگی بیشتر فعالان اقتصادی منجر خواهد شد.

حاجی دلیگانی با انتقاد از سیاست‌های دولت در موضوع هدفمندی یارانه ها ابراز داشت: در ابتدا به مردم گفته شد که پول یارانه به آنها داده می‌شود تا مدیریت آن بر عهده خود مردم باشد، اما امروز شاهد هستیم که بحث بر سر قطع یارانه‌ها مطرح می‌شود و همین موضوع بخش عمده ای از جامعه را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی در پایان گفت: باید در تدوین بودجه به اسناد بالادستی و به خصوص افق ۱۴۰۴ توجه شود./856/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات