۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۳۳۴۹

آیت الله مدرسی خواستار حمایت از خانواده شهدا و بی سرپرست شد

یکی از علمای عراق بر ضرورت حمایت از خانواده شهدا و بی سرپرست که از اعضای خود را در اقدامات تروریستی از دست داده‎اند، تاکید کرد.
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق در دیدار با جمعی از اعضای موسسه خیریه ابواب المرجعیة از تلاش این موسسه برای پشتیبانی از خانواده شهدا و مجروحان تقدیر کرد.

وی افزود: موسسات و مراکز دولتی باید از همه ظرفیت‎های خود برای حمایت از خانواده‎های شهدا و بی سرپرست که در عملیات‎های تروریستی اعضای خانواده خود را از دست داده‎اند، استفاده و امکانات مالی لازم را برای آنان فراهم کنند.

این عالم عراقی تصریح کرد: سازمان اوقاف شیعیان در صورت کوتاهی دولت در حمایت از خانواده های شهدا باید بخشی از اراضی وقفی را به آنان اختصاص دهند و برای این خانواده‎ها مسکن و سرپناه بسازند.

وی در بخش دیگر سخنان خود خواستار هوشیاری مردم عراق نسبت به تحرکات دشمنان و جریان‎های تروریستی در این کشور شد و اظهار داشت: مردم فکر نکنند که تروریسم با نابودی داعش در این کشور از بین رفته است؛ دشمنان از همه جهات در پی نفوذ و ضربه زدن به این کشور هستند.

آیت الله مدرسی بر ضرورت مشارکت همه مردم در انتخابات آینده پارلمان عراق تاکید کرد و بیان داشت: مردم نباید فریب کسانی که خواهان تحریم انتخابات هستند را بخورند زیرا آنان خیر وصلاح این کشور را نمی‎خواهند و تغییر جز از طریق صندوق‎های رای محقق نمی‎شود.

حجت الاسلام شیخ محمد الغدیری رییس موسسه خیریه ابواب المرجعیة در این دیدار گزارشی از فعالیت‎های این موسسه خدمت آیت الله مدرسی ارائه کرد./994/ب902/ف

ارسال نظرات