۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۵۳۴۴۴
مدیر مدرسه تخصصی فقه حضرت امام خمینی قم:

امام خمینی با قیام خود درس خدامحوری به همه جهانیان داد

مدیر مدرسه تخصصی فقه حضرت امام خمینی(ره) قم گفت: امام خمینی(ره) به ما امت اسلامی با عمل خود یاد داد که هر اتفاقی که نفع مسلمانان و اسلام بود از سوی خداوند متعال انجام می شد.
حجت الاسلام طاهری خرم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام سید مجتبی طاهری خرم آبادی مدیر مدرسه تخصصی فقه حضرت امام خمینی(ره) قم شب گذشته در دومین شب مراسم ایام الله دهه فجر همدان گفت: تمام هدف انقلاب و نهضت اسلامی رشد و تعالی کلمه الله و فرهنگ اسلام بود.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، ایستادگی در برابر دشمنان اسلام، دفاع از ایران در جنگ تحمیلی و آزاد سازی خرمشهر کار مردم نبود، همه این پیروزی بواسطه خواست الهی حاصل شده است.

حجت الاسلام طاهری خرم آبادی گفت: امام خمینی(ره) به ما امت اسلامی با عمل خود یاد داد که هر اتفاقی که نفع مسلمانان و اسلام بود از سوی خداوند متعال انجام می شد.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) و یاران با وفای ایشان هدفی به جز رسیدن به کلمه الله و توحید نداشته و در این راه مقدس استقامت کردند و به نتیجه ای مطلوب یعنی انقلاب و حکومت اسلامی رسیدند.

مدیر مدرسه تخصصی فقه حضرت امام خمینی(ره) قم با اشاره به سابقه ایران قبل از انقلاب خاطرنشان کرد: ایران اسلامی قبل از انقلاب به دست کشور های بیگانه اداره می شد حتی شاه مملکت بواسطه بیگانگان انتخاب می شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی فعالیت سیاسی، اقتصادی در مملک از سوی دشمنان اسلام اداره می شد و شاه مملک اجیر شده غرب بود، اما امروز به برکت انقلاب هر کاری که در ایران انجام می شود مردمی و با نظر مردم است.

حجت الاسلام طاهری خرم آبادی در پایان گفت: تمام مبازره رژیم منحوس پهلوی مبارزه با اسلام بود، رضا خان از اول و اولین کار او این بود که مجالس روضه اهل بیت(ع) را ممنوع اعلام کرد، جوانان و نسل جدید باید بدانند که انقلاب برکات فراوانی برای ما داشته است./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات