۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۵۳۴۴۹
آیت الله موسوی جزایری:

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب حضرت زهرا است

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه ملت ایران تاکنون انقلاب اسلامی را از گزندها و توطئه ها حفظ کرده است، گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب حضرت زهرا است که به وسیله فرزندش امام خمینی(ره) تأسیس شد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اهواز در مصلای امام خمینی(ره) با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ابراز داشت: با فضای مجازی که سر نخش در دست رژیم صهیونیستی باشد، مخالف هستیم اما اگر فضای مجازی بومی در کشور تهیه شود و دست اندرکاران و عاملان داخلی خوراکش را تهیه کنند، هیچ ممانعتی نداریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شیاطین در هر صورت و لباس سراغ ما می آیند، اظهار داشت: نسبت به دین و خانواده محتاط باشیم و مسؤولان مرکز بدانند که خواسته ما در زمینه فضای مجازی خواسته ملت است که بایستی مسائل فرهنگی مان به دور از شیاطین باشد.

امام جمعه اهواز با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی که طلیعه آن بازگشت پیروزمندانه امام امت به کشور است، عنوان داشت: این پیروزی ها همه ادامه راه علی(ع) و زهرا(س) بوده و ما هرچه داریم از اهل بیت و مسلک ولایت است که امیداوریم این سرمایه معنوی را حفظ کنیم.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه ۱۴ بهمن روز فناوری فضایی است، اضافه کرد: این افتخار بزرگ یعنی آنکه موفق به ساخت ماهواره و پرتابش و تولید سیستم هدایت کننده و رسیدن به نقطه مدنظر و استفاده علمی از اطلاعات ارسال شده ماهواره شدیم و چنین برکاتی ماحصل انقلاب اسلامی قلمداد می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: جمهوری اسلامی در زمینه فناوری فضایی و بومی سازی پرتاب ماهوره نهمین کشور جهان است که چنین اقدامی با توجه به ابرقدرت ها اقدام کوچکی نیست و چنین دستاوردی به برکت جوانان محقق و حزب اللهی و بسیجی و تفکر بسیجی حاصل شده است.

این مقام مسؤول به کاربردهای فناوری فضایی اشاره کرد و عنوان داشت: ما خدا را داریم و هیچ ترس و دلهره ای از دشمنان نداریم اما براساس بینش ظاهری اختراعات و ابتکارات برای پیروزی ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اثرگذار خواهد بود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ۱۹ بهمن ماه و پیوستن ارتش به ویژه نیروی هوایی به انقلاب تصریح کرد: شالوده نظام شاهنشاهی پیش از ۲۲ بهمن از هم پاشید و ۲۲ بهمن روزی بود که پیروزی حق بر باطل آشکار شد.

وی با بیان اینکه در ۱۹ بهمن ماه نیروهای ارتشی در برابر امام به رژه رفته و اعلام وفاداری به نظام اسلامی کردند، خاطرنشان شد: روحانیت اهواز پیش از ۱۹ بهمن ماه برای اعلام بیعت با امام به تهران عزیمت کرد و به چشم می دیدم که نیروهای ارتشی به ویژه نیروی هوایی با لباس های مخصوص برای عرض ارادت به امام حضور پیدا می کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: روز یکشنبه جلسه ای را با حضور سران روستائیان از کارآفرینان، معتمدان، شیوخ و اعضای شوراهای اسلامی برگزار خواهیم کرد، دولت هم نمایندگانی را اعزام می کند تا روستائیان را نسبت به تسهیلاتی که به روستائیان اختصاص داده شده توجیه کنند.

امام جمعه اهواز ابراز امیداوری کرد تا با برداشتن چنین گام هایی جوانان استان جرأت داشته باشند و تسهیلات ارائه شده را به کار گیرند؛ در حالی که سایر استان ها از چنین تسهیلاتی بهره می گیرند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان افزود: در پرتو مبارزات و مجاهدت های حضرت زهرا(س) موفق شدیم تحت هدایت ها و رهبری امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانیم و چنین گوهر گرانبهایی علی رغم همه تهدیدها و توطئه ها با همراهی ملت نگه داشته شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب حضرت زهرا(س) است./9456/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات