۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۵۳۴۸۵
بابایی صالح در گفت‌وگو با رسا:

القای ناکارآمدی نظام بیانگر خشم دشمنان از صدور انقلاب است

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صدور انقلاب به خارج از مرزهای جغرافیایی را یکی از دغدغه‌های مهم در ناکارآمد جلوه دادن انقلاب از سوی دشمنان دانست و گفت: انقلاب اسلامی مصداق بارز مبارزه با استبداد و ظلم است.
روح الله بابایی صالح

روح‌الله بابایی صالح دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره دلایل القای ناکارآمد بودن انقلاب از سوی دشمنان، گفت: القای ناکارآمدی نظام از سوی دشمنان در اصل نوعی مخالفت و مبارزه با انقلاب و اسلام است.

وی افزود: بیداری اسلامی در جهان نتیجه الگو گرفتن از نتایج حرکت امام راحل و انقلاب اسلامی در ایران است.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مصداق بارز مبارزه با استبداد و ظلم است، ابراز کرد: در حال حاضر بسیاری از کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که باید در مقابل ظلم و استبداد به پاخیزند و با قیام علیه دشمن از دین خود دفاع کنند.

بابایی صالح با بیان اینکه امروز کشورهای منطقه با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی به مبارزه با استبداد می‌پردازند، ابراز کرد: ابتدا این حرکت در کشور ما توسط امام راحل و در حال حاضر ادامه دهنده این مسیر رهبر معظم انقلاب هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی صدور انقلاب به خارج از مرزهای جغرافیایی را یکی از دغدغه‌های مهم در ناکارآمد جلوه دادن انقلاب از سوی دشمنان دانست و گفت: امروز الگوبرداری کشورها از انقلاب اسلامی سبب آزرده خاطر شدن دشمنان شده است بر همین اساس دست به تخریب انقلاب می‌زنند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات