۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۵۳۵۶۵
معاون فرهنگی نجمیه ازنا:

بازگو کردن دستاوردهای انقلاب راه حراست از ارزش های انقلابی است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا بر ضرورت تبیین و ترویج اهداف و آرمان های انقلاب تأکید کرد و گفت: برای حراست از این دستاوردها باید آنان را بین نسل نو نسل چهارم انقلاب تبیین و بازگو کرد.
گفتمان انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ناهید اشکشی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا، ظهر امروز در جمع طلاب این مدرسه ایام شهادت حضرت فاطمه(س) را تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه کانون خانواده ها مورد هجوم دشمن قرار دارد، افزود: با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی طلاب باید در راستای تحکیم بخشی به کانون خانواده ها تلاش کرد.

اشکشی گفت: طلاب مبلغ با انجام فعالیت تبلیغی خویش بین بانوان و دختران جامعه باید ارزش های دینی را تبیین و کانون خانواده ها را با بصیرت بخشی در برابر هجوم فرهنگی غربی ها مصون دارند.

وی در ادامه با گرامی داشت دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی در این ایام باید به تبیین نقش بانوان در انقلاب پرداخته شود.

اشکشی با عنوان اینکه تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر می توان بهترین فرصت برای نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی بر مبنای ارزش های انقلاب اسلامی باشد، گفت: مبلغان خواهر باید در این زمینه بصیرت بخشی کنند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر بانوان مبلغ در جمع دانش آموزان و دانشجویان ادامه داد: با بازگو کردن حضور پر رنگ جوانان در زمان شکل گیری انقلاب و قدم نهادن در راه امام راحل باید جوانان را نسبت به ارزش های اسلامی آگاه کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا بر حراست از دستاوردهای انقلاب تأکید و عنوان کرد: راه حراست از این دستاوردها بازگو کردن آنان است.

اشکشی اظهار داشت: خواهران مبلغ با ترویج و تقویت روحیه استکبار ستیزی بین نسل جوان و تقویت باورهای دینی و اعتقادی این قشر باید توطئه های استکبار جهانی را خنثی کنند./۹۴۵۱//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات