۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۵۵۳۷۵۱
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

آشوب‌های اخیر توطئه‌ استکبار جهانی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بود

مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: آشوب‌های اخیر توطئه‌ای حساب‌شده و دقیق از سوی استکبار جهانی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بود و راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی‌کننده این توطئه‌ها است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ سیدعلی مهدی‌نژاد به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر را خدمت مقام معظم رهبری و ملت ایران به‌ویژه مردم استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه معمولاً در کشورهای انقلابی مرسوم است که سالگردی برای شکل‌گیری انقلاب برای تأسیس حکومتشان جشن می‌گیرند، گفت: دهه مبارک فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با فروپاشی طاغوت است.

مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران از دو جهت مورد اهمیت است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از نظر معنوی و ظاهری مورد توجه قرار داد و در بعد ظاهری، جشن‌های دهه مبارک فجر برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ مهدی‌نژاد با بیان اینکه انقلاب ایران انقلابی الهی و اسلامی بود، اضافه کرد: نوید انقلاب بزرگ اسلامی در روایات داده‌ شده است و همه دنیا چشم دوختند به اینکه با ورود به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی آیا مردم خسته شده‌اند و جشن‌ها چه‌طور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخلاف سایر کشورها که انقلاب‌هایشان برد داخلی دارد، انقلاب اسلامی ایران برد بین‌المللی دارد، تصریح کرد: برد انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی با مقیاس جهانی بوده است.

مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر اینکه امسال با یک‌سری اغتشاشات محدود مواجه شدیم، اضافه کرد: این آشوب‌ها توطئه‌ای حساب‌شده و دقیق از سوی استکبار جهانی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بود و راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی‌کننده این توطئه‌هاست.

حجت‌الاسلام‌ مهدی‌نژاد با بیان اینکه جشن‌های دهه مبارک فجر باید خوب برگزار شود، تصریح کرد: جشن‌ها مردمی و حضور قوی‌تر باشد، انقلاب از مسجد شروع شد و باز هم این جشن‌ها در مساجد باقدرت و قوت بیشتری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه ریشه انقلاب اسلامی ایران از حوزه علمیه قم بود، اضافه کرد: بر همین اساس، جشن دهه مبارک فجر در حوزه‌های علمیه استان برگزار می‌شود و برنامه‌های خاصی در قالب سخنرانی و جشن دارند.

مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر اینکه سخنرانی یکی از معاونت‌های آیت‌الله عراقی در استان سمنان امروز انجام می‌شود، تصریح کرد: این مراسم در مدرسه صادقیه سمنان و مدرسه علمیه مهدی‌شهر به شکل ویژه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ مهدی‌نژاد با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدای طلبه را در دستور کار داریم، اظهار کرد: برنامه‌های دیگری هم تدارک دیده شده و حوزه علمیه از اعضای ستاد دهه مبارک فجر استان سمنان است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات