۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۵۳۷۸۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مردم حساب انقلاب را از افراد جدا می‌دانند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالاری گفت: مردم همیشه درصحنه ایران، حساب انقلاب و نظام اسلامی را از افراد جدا می‌دانند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در جلسه کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: مردم ما انقلاب را دوست دارند و بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی و جناح‌بازی‌های برخی از افراد، درصحنه‌های مهم حضوری مؤثر دارند.

وی افزود: هم‌زمان شدن ایام فاطمیه با دهه مبارکه فجر اثرات بسیار خوبی در اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالاری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر تلاش خوبی داشته‌اند و لازم است در این راستا همت بیشتری داشته باشند.

وی با تأکید بر نقش اثرگذار مردم در تمام برنامه‌ها و سیاست‌های نظام اسلامی، تأکید کرد: با توجه به حوادث اخیر و اغتشاشاتی که برخی فتنه گران ایجاد کردند، امسال مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن، غوغا خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه گران داخلی و خارجی خواهند زد و نمی‌گذارند کسی به این کشور و این نظام چپ نگاه کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در دهه فجر امسال، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم خراسان شمالی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر سر در منازل و محل کسب‌وکارشان نصب خواهند کرد و وفاداری‌شان را به انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) نشان خواهند داد.

وی افزود: مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی با حضور چشم‌گیر و غرورآفرین خود در مراسم یوم‌الله 22 بهمن، گوش فتنه گران را کر خواهند کرد و ضربه مهلکی به دشمنان وطن وارد خواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالاری اظهار کرد: مردم بصیر و آگاه ما دیگر فریب تبلیغات بیگانگان را نمی‌خورند و نمی‌گذارند تاریخ صدر اسلام تکرار شود و علی زمانه را تنها نخواهند گذاشت و حمایت خود را از ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی دوباره نشان خواهند داد.

وی در پایان افزود: ما به داشتن مردم فهیم و همیشه درصحنه افتخار می‌کنیم و امیدواریم مسؤولان در راه خدمت به مردم همت بیشتری داشته باشند./۹۳۱۴//۲۰۳/خ

ارسال نظرات