۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۵۳۸۹۰
دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باطل‌السحر فتنه‌های دشمنان است

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باطل‌السحر همه فتنه‌های دشمنان است.
دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد مهدی بیگ‌محمدی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: 12 تا 22 بهمن برای ملت بصیر ایران یادآور روزهای پرحادثه و غرورآفرینی است که سرنوشت کشور را تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که از جمله آن برخورداری از رهبری دینی و مردم بصیر است، تصریح کرد: خوشبختانه با رهبری با درایت و حضور همیشه در صحنه مردم شاهد 40 سال موفقیت و پیروزی کشور در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با بیان اینکه با وجود پیروزی‌های متعدد ایران اسلامی، دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به کیان کشور و ایجاد فاصله بین مردم و نظام بوده‌اند، اضافه کرد: در واقع جنگ تحمیلی تنها گوشه‌ای از توطئه‌های دشمنان در ضربه زدن به کشور بود.

وی با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته به لطف انقلاب اسلامی بیشترین دموکراسی در کشور ما حاکم شده و شاهد حضور حداکثری و بی‌نظیر ملت ایران در انتخابات‌های مختلف بوده‌ایم، بیان کرد: امروز نیز با فرا رسیدن 22 بهمن‌ماه وظیفه شرعی همه‌ هموطنان و همشهریان است که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

حجت‌الاسلام بیگ‌‌محمدی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن، باطل کننده همه توطئه‌های دشمنان خواهد بود، افزود: در واقع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک تکلیف شرعی و سیاسی ضروری است که همه باید به آن عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است، افزود: در واقع حضور در راهپیمایی 22 بهمن، باطل‌السحر همه فتنه‌های دشمنان است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات