۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۵۵۳۸۹۱
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

خدمت به مردم باید عاشقانه و خالصانه باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه زیرساخت‌های مطلوبی در صنعت برق استان ایجاد شده است، گفت: خدمت به مردم باید دارای سه ویژگی عارفانه، عاشقانه و خالصانه باشد.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، هم‌زمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به همراه معاونان، مدیران و کارکنان منتسب به خانواده شهدا و ایثارگران صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر با اشاره به اهمیت انرژی الکتریکی و نقش آن در زندگی روزمره، اظهار داشت: برق نعمتی بی‌نظیر و بی‌دلیل است که جایگزینی برای آن نیست و با صرفه‌جویی از این نعمت الهی باید قدردان آن باشیم.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی با اظهار خرسندی از روند توسعه صنعت برق در استان سمنان گفت: یکی از ویژگی‌های فعالیت‌های شرکت برق منطقه‌ای سمنان، سرمایه‌گذاری در همه مناطق و شهرهای استان است و در این خصوص، زیرساخت‌های خوبی در استان سمنان ایجاد شد.

وی وجود کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان را همچون بال برای مجموعه مدیریت دانست و افزود: توجه به کارکنان زیرمجموعه و شریک بودن در غم و شادی آنان، موجب رشد و تعالی کل سازمان می‌شود.

امام جمعه سمنان با بیان فرمایشی از حضرت علی (ع) خدمت به مردم را توفیقی الهی دانست و افزود: خدمت به مردم باید دارای سه ویژگی عارفانه، عاشقانه و خالصانه باشد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات